Den som dræber hva synes du ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Fru Nielsen

mulle7430 skriver:

ja jeg tror også den bliver mere spændne men kunne ikke lige finde ud af hvem der døde næste gang

Altså sådan som de lige lagde det ud, så er det hende politi kvinden... Meeeen, kan jo også være hende som slap væk fra ham igår..... Ihhhh så spændende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

mulle7430

Fru Nielsen skriver:

Altså sådan som de lige lagde det ud, så er det hende politi kvinden... Meeeen, kan jo også være hende som slap væk fra ham igår..... Ihhhh så spændende!

jeg synes nok det var hende meeeen hvorfor skulle hun dø allerede i 1 afsnit  det må vi se på søndag..

Anmeld

14. marts 2011

SiLiMiMa

den er for spændende... men må indrømme, at jeg blev dårlig tilpas af at se den...især der hvor pige var spærret inde i kisten og han kiggede ned til hende gennem det der lille hul og hun snappede efter vejret osv.... puha... jeg ved godt det bare er film og skuespil, men jeg er sgu så forbandet følsom og sætter mig i mine tanker ind i hvordan det må være for den person...... puuuuuuha.... gys og gru.....

ville hellere ha set "lykke".... hihi.... ej, synes denne gyser er på fuld højde med "forbrydelsen"!!

Anmeld

14. marts 2011

mulle7430

Ranarupta skriver:

Ah ok, jeg ledte på helt andre måder, der slet ikke virkede.
(tror jeg skulle have haft mere søvn...)

smiler

Anmeld

14. marts 2011

lucas<3

mulle7430 skriver:

nej så er der jo ikke noget ved og se den vis man skal være så bange bagefter

nemlig.. sidder med en pude det medste a tiden hvis jeg ser sådan  noget

Anmeld

14. marts 2011

mulle7430

Heise skriver:

den er for spændende... men må indrømme, at jeg blev dårlig tilpas af at se den...især der hvor pige var spærret inde i kisten og han kiggede ned til hende gennem det der lille hul og hun snappede efter vejret osv.... puha... jeg ved godt det bare er film og skuespil, men jeg er sgu så forbandet følsom og sætter mig i mine tanker ind i hvordan det må være for den person...... puuuuuuha.... gys og gru.....

ville hellere ha set "lykke".... hihi.... ej, synes denne gyser er på fuld højde med "forbrydelsen"!!

Anmeld

14. marts 2011

Fru Nielsen

Heise skriver:

Ja man kan nemlig lige præcis sætte sig ind i hvordan det må være og ligge dernede..... Vi snakkede også om herhjemme at det må være den værst tænkelige måde at dø på.... Fy føj! Men er jo lige netop sådan noget der trækker seere til...

Anmeld

14. marts 2011

mulle7430

luppe-laban skriver:

nemlig.. sidder med en pude det medste a tiden hvis jeg ser sådan  noget

griner  det er sån jeg har det med engelske gyser der sidder jeg med en pude  

Anmeld

14. marts 2011

lucas<3

mulle7430 skriver:

griner  det er sån jeg har det med engelske gyser der sidder jeg med en pude  

hihi

Anmeld

14. marts 2011

SiLiMiMa

mulle7430 skriver:

jeg synes nok det var hende meeeen hvorfor skulle hun dø allerede i 1 afsnit  det må vi se på søndag..

Det er ikke politikvinden - hun har jo hovedrollen i serien.. det ville være som hvis Lund døde i første afsnit af "forbrydelsen"

så det sker ikke.... men spændende!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.