Ork, ja, det kender jeg godt!!! Jeg var bare SLET ikke klar til at få børn!!! Pyha nej det måtte godt vente. Jeg var 33 år da vi gik igang med projekt baby og jeg kunne på ingen måde overskue det!!! -ville have frihed, rejse, føle mig fri!!!
Jeg blev gravid med det samme
og var på ingen måde 'lykkelig' mere skrækslagen! Jeg var 15 uger henne før vi sagde noget til familien for jeg kunne slet ikke kapere deres glæde. Det skal lige siges at min kæreste og jeg var gift og at vi havde været kæreste i ca. 6 år på det tidspunkt, så det var jo meget 'naturligt' at vi skulle til at have børn.
Vi tog ud på en længere rejse til Asien da den første var 3 mdr, og det var SKØNT at komme ud og blive luftet lidt, og det er super nemt at rejse med helt små børn!
Det lykkedes mig at få både barn nr. 1 og barn nr. 2 uden at føle mig særlig mor-agtig. Da nr. 3 kom på banen, så begyndte jeg at føle mig som MOAR, men det var nu mere pga af at den første var blevet 'stor' mere end det var pga endnu en lille baby.
Nu synes manden at vi har børn nok, men NU har jeg fået blod på tanden og er blevet helt skruk og vil rigtig gerne have en nr. 4! Meget meget meget, sindsygt meget , endda!!!
Så nej du er bestemt ikke alene om ikke at føle dig kaldet til at få børn, men derfor kan man godt blive en super god mor alligvel!!!
Anmeld