Millah skriver:
Guuuuud hvor jeg savner at kunne snakke med nogen der er sammen situation som mig
Føler mig utrolig alene i verden
Min forlovede og jeg har snart i 15 måneder prøvet og blive gravide, dog uden held
Vi har fået af vide at han har meget dårligt sædkvalitet, og det er ikke sikkert han kan få børn på naturligvis
Vi er bare så heldig stillet at vi ikke bare kan rive pengene ud af vores buget til og gå i gang med behandling vi er nød til go spare op, ikke fordi vi sidder hårdt i det eller noget, men vi kan bare ikke hive 5000 kr ud af bugettet hver måned
Så vi kan efter hånden kigge laaaangt efter vores ønskebarn 
Jeg savner virkelig nogen der står i sammen situartion som mig og at kunne snakke med nogen der forstå mig
Jeg er ved og blive sindsyg af alle omkring mig enten er forældre, skal nsart være det eller lige er blevet gravide
Ved godt det ikke er pænt og sige, men sådan er det inde i mit hoved lige i tiden
Håber der er nogen der står i det lige som mig, som man evt. kunne snakke med om det, for det er som om folk der selv har været igennem det eller står i det som mig er nemmere og snakke med om tingene
Bare en være gang ynk og brok fra mig
Til jer der nåede og læse jer igennem mit brok tak skal i have, havde bare brug for at komme af med det
Camilla
Ville ikke gå forbi dit indlæg uden at give dig et kæmpe
. Vi har prøvet i 2 år uden gevinst, og er i øjeblikket i gang med det første ivf forsøg. Umiddelbart var der ikke noget galt med os, men under ivf har de dog fundet ud af, at mine æg nok ikke har den højest kvalitet
Kender så udemærket alle de store maver og misundelsen, og derefter skammen over at stå i den situation, og føle som man gør. Ville bare sige til dig, at jeg har haft rigtig stor glæde af denne her gruppe - hvor du finder nogle i samme båd!
MHT pengene er det ikke sådan for alle bare at rive 5000kr ud af budgettet - det er bare såå træls det skal koste så meget. Håber I snart finder pengene, så i kan komme i gang med behandling. Uden at være helt sikker, er det vist noget med, at når din kæreste har dårlig sædkvalitet, så skal han have taget en blodprøve inden behandling, som kan tage 6-8 uger inden svar - måske undersøg dette, så kunne I jo bruge de 8 uger på at spare op