Hjælp til overraskelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Clarasmor2010

Hej piger :-) har nu i flere dage overvejet, at overraske min dejlige forlovede. Men jeg er simpelthen Tom for ideer. Vi har en datter på 4 måneder som jeg IKKE vil have passet, så det skal være noget som kan foregå hjemme/steder med hende, eller evt hjemme efter hun er blevet lagt i seng ved 19tiden. Det skal helst ikke være for dyrt. Gerne romantisk, måske noget man kan lave sammen. Er åbne for alle ideer, for har ingen fantasi selv desværre ;-) hilsen joy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Fenja09

Er der en bestemt anledning til overraskelsen eller?

Der er en del ting man kan lave også sammen med jeres bette pige, men mange af tingene er måske meget traditionelt - kommer også an på i hvilken by man bor og om der evt. er noget man kan finde på dér

Anmeld

13. marts 2011

Clarasmor2010

Kun den anledning, at han fortjener det mere end nogen anden jeg kender ;-) ja men nu bor jeg i en meget kedelig by, hvor det vildeste nok er svømmehallen ? :-b

Anmeld

16. marts 2011

linemouse

Jeg tænker, at det måske ikke behøver være så 'vildt', når du nu gerne vil være hjemme. Hvad med at lave lækker middag, tænde lys, give ham en massage? Måske købe hans livret, en bil/golf (hvad han nu er til) blad, som ham kan slappe af med. Det er jo tit de små hensyn/overraskelser i hverdagen, som egentlig betyder mest. Du kan jo også lave et gavekort på den dejlig date et sted ude - som I kan tage på sammen, når du føler dig klar til at få jeres lille passet.

Måske lægge op til en hyggelig aften med spil/snak i stedet for fjernsyn. - alt efter hvad I er til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.