uge 30 - mærker hende næsten ikke:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

betiinsen

Hej piger.. er urolig, da jeg idag og igår faktisk ikke rigtigt har mærket hende, kun et enkelt eller 2 små puf.. og hun plejer at være livlig... uanset hvad jeg gør, hopper og danser, spiser is osv. gør det ikke rigtigt nogen forskel.. hmm skal jeg være bekymret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

de-wett

betiinsen skriver:

Hej piger.. er urolig, da jeg idag og igår faktisk ikke rigtigt har mærket hende, kun et enkelt eller 2 små puf.. og hun plejer at være livlig... uanset hvad jeg gør, hopper og danser, spiser is osv. gør det ikke rigtigt nogen forskel.. hmm skal jeg være bekymret?

hej.

Jeg vil mene der ikke er grund til bekymring. Når du er så langt henne skal man bare mærke den bette her dag som du skriver du gør. Grunden til du måske ikke mærker hende så meget kan skyldes hun måske ligger med ryggen udad. (når hun sparker, så sparker hun ind mod din ryg). Det gjord min pige og var selv bekymret og der fik jeg svaret med ryggen .  men selv hvis du lige pludselig ikke mærker hende en hel dag skal du elf ringe

herfra

Anmeld

13. marts 2011

betiinsen

okay tak for svar.. mærker hende jo engang i mellem, skal nok bare vænne mig til hun fylder mere og derfor ikke kan sparke så meget

Anmeld

13. marts 2011

Lotus86

Jeg tror heller ikke du skal være bekymret, du jo langt henne nu, og den lille prinsesse vokser derud af, så der bliver mindre og mindre plads i boligen

Anmeld

13. marts 2011

betiinsen

Lotus86 skriver:

Jeg tror heller ikke du skal være bekymret, du jo langt henne nu, og den lille prinsesse vokser derud af, så der bliver mindre og mindre plads i boligen

ja tror jeg også, skal bare vænne mig til tanken søde

Anmeld

13. marts 2011

Lotus86

Der var du selv lige lidt hurtigere end mig

Anmeld

13. marts 2011

betiinsen

Lotus86 skriver:

Der var du selv lige lidt hurtigere end mig

heeh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.