Camilla Petersen, fra De Unge Mødre, gravid igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Tkcuf

Viiildt! Han må da tjene skide godt ham benjamin, nogen der ved hvad han laver? (så kunne jeg jo skubbe min egen mandse i den retning  ) Eller er det mon kh der betaler den lille familie  Gid vi havde råd til så mange børn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

SHERO

Dusty skriver:

Viiildt! Han må da tjene skide godt ham benjamin, nogen der ved hvad han laver? (så kunne jeg jo skubbe min egen mandse i den retning  ) Eller er det mon kh der betaler den lille familie  Gid vi havde råd til så mange børn..

Han er mekaniker.. :-)

Anmeld

14. marts 2011

Carina1977

Hvis der er nogen der kan klare at få så mange børn, så er det dem. Jeg har altid syntes, at deres børn var velopdragne. Jeg synes også jeg kan fornemme en enorm kærlighed til børnene. Der er i hvert fald ingen tvivl om, at hun altid har været glad for børn.

Men mon ikke de stopper ved nummer 6? ej det er sgu ikke rigtig til at vide, når vi snakker om lige netop det par

Anmeld

14. marts 2011

SiLiMiMa

VILDT! Men hun sagde det jo også i programmet, at står det til hende, har hun i hvert fald én mere, inden hun bliver 30.

selvom hun slet ikke er min kop the, så synes jeg faktisk den familie SER UD TIL at have en stort overskud på trods af de mange SMÅ børn og de er altid stille og rolige og søde og smukke at se på - børnene altså

Så tillykke til dem!

heise

Anmeld

14. marts 2011

Benjamins'mor

Hold da op. Det må man nok sige. Men de klare det jo rigtigt godt med 5, så hvorfor ikke en mere? Det er jo forskelligt fra familie til familie hvor mange børn de kan klare.  Måske kommer de selv fra en familie med mange børn.

Jeg selv har sagt to, måske MAKS tre. Men man ved jo aldrig.

Anmeld

14. marts 2011

twinny

Hehe.. jaah, hvorfor ikk?

Det er fint nok, de virker nu som gode forældre...

tillykke til dem....

Anmeld

14. marts 2011

mor_sabina

benjamins'mor skriver:

Hold da op. Det må man nok sige. Men de klare det jo rigtigt godt med 5, så hvorfor ikke en mere? Det er jo forskelligt fra familie til familie hvor mange børn de kan klare.  Måske kommer de selv fra en familie med mange børn.

Jeg selv har sagt to, måske MAKS tre. Men man ved jo aldrig.

Jeg mener faktisk hun engang har sagt at hun er enebarn og derfor vil have mange børn? Men du må ikke hænge mig op på det. Ville ønske jeg havde overskud til så mange det må være fantastisk

Anmeld

14. marts 2011

Faith

Det første jeg tænkte var "Få da hold på det".....

Men så alligevel.... Hvis der er nogen der kan klare det, så er det da dem. De virker som et par meget ansvarlige mennesker med en utrolig masse kærlighed til alle deres børn.

Tillykke til dem

Anmeld

15. marts 2011

Alberts/

syntes det er sejt gjort, jeg er selv ud af en søskende flok på 6 piger(; og det har da været alle tiders, og nu når de har fået alle i sådan en tidlig alder så er de jo unge og friske til ungerne(;

dog vil jeg ikke selv have så mange(;

Anmeld

15. marts 2011

Pena

Det eneste der får mig til at tænke lidt, er at jeg hele tiden har synes at han ikke virker som om han synes det er så fedt. Altså at hun styrer alt, og "pådutter" ham en masse børn. Det er ihvertfald det billede jeg har fået ved at se udsendelserne. Men jeg kan jo ikke vide det.

Hvis de alle er glade er det jo bare fint. Og så synes jeg da det er ret optimistisk at tænke på en uddannelse med 6 små børn. Men dem om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.