kan snart ikke klare det mere..... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

twiggi

jannebjerre skriver:

Hvis jeg var i tvivl - så ville jeg altså ringe til fødegangen
Hellere en gang for meget..

ja men som tingimor også skriver, har hun også en masse mave smerter.. er det bare normalt for os i uge 32.. jeg ved det ikke, uvidende førstegangsfødene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Koen.

NinaSophia skriver:

jeg ved det ikke.. men siger de 'kloge' ikke at man ikke er i tvivl?

og det er jeg..

jeg ville nok lige blive tjekket på fg! For man kan godt være i tvivl om det er veer eller hvad det er, uanset hvad de "kloge siger" Jeg var først klar over det da jeg fik krt den strimmel og jordmoderen siger; jamen tanja, det er jo veer du har! OG det var ike fordi det ikke gjorder ondt nok

Anmeld

13. marts 2011

jannebjerre

NinaSophia skriver:

ja men som tingimor også skriver, har hun også en masse mave smerter.. er det bare normalt for os i uge 32.. jeg ved det ikke, uvidende førstegangsfødene..

Måske men hvad hvis mundet var veer?? Det kunne jo nå at stoppes så

Anmeld

13. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

NinaSophia skriver:

jeg har de sidste 2½ dage haft det så elendigt. jeg har haft ondt i maven helt vildt.. virkelig mens smerter så jeg skulle vente med at svare på et spørgsmål til det var ovre, on off siden fredag efter jeg havde gjort hele hytten fuldstændig clean...

har meget kvalme og jeg er så smadret i kroppen, fuldstændig helt kvæsted, føler jeg lige har løbet et marton løb, jeg er så træt og jeg har været på randen til at tude her til aften..

jeg kan ikke holde det ud..

ville ikke så meget med indlæget, bare ud med nogle frustationer..

nogen erfaringer?

ej hvor underligt har det PRÆCIS som dig og har jeg haft i nogen dage  ..så ved lig hvordan du har det .

Anmeld

13. marts 2011

twiggi

jannebjerre skriver:

Måske men hvad hvis mundet var veer?? Det kunne jo nå at stoppes så

du har ret.  hvis man har veer, ligger baby så ikke klar til at komme ud? altså ikke er aktiv?

Anmeld

13. marts 2011

twiggi

lillespurv20 skriver:

jeg ville nok lige blive tjekket på fg! For man kan godt være i tvivl om det er veer eller hvad det er, uanset hvad de "kloge siger" Jeg var først klar over det da jeg fik krt den strimmel og jordmoderen siger; jamen tanja, det er jo veer du har! OG det var ike fordi det ikke gjorder ondt nok

puha, håber da ikke jeg har veer.

eller, noget det er ved at udvikle sig til det..

giver det til imorgen og ser tiden an over natten..

Anmeld

13. marts 2011

jannebjerre

NinaSophia skriver:

du har ret.  hvis man har veer, ligger baby så ikke klar til at komme ud? altså ikke er aktiv?

Ved ikke - men som sagt hellere en gang for meget, for tænk nu hvis

Anmeld

13. marts 2011

puslepigen

hej søde

Hvordan går det med jer?

Hvis det bliver ved mon så ikke du skal kontakte din jordmoder eller fødegangen, for at blive tjekket, for det er da bestemt ikke behagligt at have det sådan som du beskriver det, med de ssmerter. Det er jo bedre at blive tjekket for at være sikker på at alt er som det skal være med jer.

Håber du har/får det bedre inden længe

Anmeld

13. marts 2011

twiggi

ønskebebsi skriver:

ej hvor underligt har det PRÆCIS som dig og har jeg haft i nogen dage  ..så ved lig hvordan du har det .

og er du blevet tjekket på fg?

vi er jo lige langt ca..

Anmeld

13. marts 2011

twiggi

jannebjerre skriver:

Ved ikke - men som sagt hellere en gang for meget, for tænk nu hvis

nemlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.