første fraværsbrev.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Anonym trådstarter

så fik jeg mit første fraværsbrev

har her på det sidste haft meget fravær pga. en depression, men alt er blevet bedre efter jeg fik nogle værktøjer at arbejde med, og det hjalp en del. Specielt også efter nyheden om at der ligger en lille spire inde i min mave

- efter den gode nyhed, begyndte jeg at få en voldsom hovedpine, og kunne intet holde ud. hovedpinen gik så over til at være influenza/virus, så det har jeg nu.

arg, hvor jeg dog ikke vil det

og det hele går udover mit fravær i skolen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Dinna88

Du skulle da have haft en lægeerklæring på den depression.

Hvilken skole er det? Skal der angives fraværsårsager? For så er det da bare at skrive dem. 

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Du skulle da have haft en lægeerklæring på den depression.

Hvilken skole er det? Skal der angives fraværsårsager? For så er det da bare at skrive dem. 

org. det har jeg slet ikke tænkt på

det er vuc i kolding.

har sendt en mail til min studievejleder, og fortalt ham min situation, så må vi se om han svare mig..

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Anonym skriver:

org. det har jeg slet ikke tænkt på

det er vuc i kolding.

har sendt en mail til min studievejleder, og fortalt ham min situation, så må vi se om han svare mig..

Det må du huske hvis du rammes af noget langtidsvarende igen  

Jeg går jo så kun i gymnasiet, men der er fraværsårsagerne mere sigende end hvor højt fraværet er. En fra min klasse har omkring 30 % for året, vil jeg tro, og hun har undgået skriftlige advarsler med gode årsager. Kan du ikke det? 

Jeg håber da at din studievejleder er forstående!

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Det må du huske hvis du rammes af noget langtidsvarende igen  

Jeg går jo så kun i gymnasiet, men der er fraværsårsagerne mere sigende end hvor højt fraværet er. En fra min klasse har omkring 30 % for året, vil jeg tro, og hun har undgået skriftlige advarsler med gode årsager. Kan du ikke det? 

Jeg håber da at din studievejleder er forstående!

håber jeg. har også lidt fravær pga lægebsøg, mr scanninger osv. men de ved jeg har gigt og begyndende discusprolapser, så hvis jeg mangler afleveringer eller har fravær pga andet end sygdom, så er jeg mere undskyldt til eksamen.

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Anonym skriver:

håber jeg. har også lidt fravær pga lægebsøg, mr scanninger osv. men de ved jeg har gigt og begyndende discusprolapser, så hvis jeg mangler afleveringer eller har fravær pga andet end sygdom, så er jeg mere undskyldt til eksamen.

Åh, det er da altid noget!   Så må det da vel gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.