Lille Maria som 50'er pin up!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Dinna88

Haha, en bunke søde og sjove billeder af lille Maria. Hun fik et bandana i dag, og så måtte jeg altså lige se om ikke jeg kunne give hende det på, som jeg selv går med det. Hun var vild med de strittende hjørner, som til sidst blev gemt, fordi jeg ikke kunne nå at fotografere hende SÅ lækker en lille en! 

Hun var så klar til at gøre hele huset rent, en rigitg 50'er pin up  Og så med en masse mad om munden!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

NinaNymannMadsen

hvor er hun da bare sød.

Anmeld

13. marts 2011

Enayia

Dinna88 skriver:

Haha, en bunke søde og sjove billeder af lille Maria. Hun fik et bandana i dag, og så måtte jeg altså lige se om ikke jeg kunne give hende det på, som jeg selv går med det. Hun var vild med de strittende hjørner, som til sidst blev gemt, fordi jeg ikke kunne nå at fotografere hende SÅ lækker en lille en! 

Hun var så klar til at gøre hele huset rent, en rigitg 50'er pin up  Og så med en masse mad om munden!

Nåårh, det ser da sødt ud

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Astasmor skriver:

hvor er hun da bare sød.

Jaa, tak

Anmeld

13. marts 2011

Vingummien

Hehe det er da en fin lille rengørings dame

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Enayia skriver:

Nåårh, det ser da sødt ud

Hehe, tak Hun var virkelig kær.

Anmeld

13. marts 2011

NinaNymannMadsen

Dinna88 skriver:

Jaa, tak

og hold op hun har ændret sig meget. og blevet så dygtig kan jeg se. hvertfald fra da jeg så hende i sommers

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Vingummien skriver:

Hehe det er da en fin lille rengørings dame

Haha, jep! Så klar

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Astasmor skriver:

og hold op hun har ændret sig meget. og blevet så dygtig kan jeg se. hvertfald fra da jeg så hende i sommers

Jaa, det er helt utroligt som dne lille pige vokser! Hun er en lille en, men personlighedmæssigt, og så ligner hun bare ikke særlig meget en lille baby mere

Anmeld

13. marts 2011

NinaNymannMadsen

Dinna88 skriver:

Jaa, det er helt utroligt som dne lille pige vokser! Hun er en lille en, men personlighedmæssigt, og så ligner hun bare ikke særlig meget en lille baby mere

nemlig. også bare det at hun nu kan spise uden sonde og det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.