hvilken autostol har i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.881 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

cecilie1984

Hvilken autostol har i til jeres 2-3 årig barn?

vi har en römer king til emilie fra 9-18 kg og selvom hun kun vejer lige godt 13 kg synes jeg ikke hun sidder så godt i den mere.

Men ved heller ik om det er for tidligt vægtmæssig at sætte hende over i størrelsen større stol

hvad sidder jeres barn i?

meget gerne med billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Joan ( Smallie )

Anne på 2 år og 12 kg vil jeg tro hun vejer sidder i en rømer 9-18 kg og niels på 3½ og omkring de 20 kg sidder er i en 15-35 kg

Jeg syntes bestemt det er for tidlig at sætte hende over når hun kun vejer 13 kg. Hvad er det der gør du ikke syntes hun sidder godt i den mere?

Anmeld

13. marts 2011

musse1

vi har en rømer king plus 2 årig sidder i, men vores børn på 4 og 6 år sidder i rømer kid plus men den må de først sidde i når de vejer 15 kg= 3 år siger man. ved ik om i har det der indsat i jeres, som sidder oppe ved hovedet? for så kan i jo fjerne det..

Tina

Anmeld

13. marts 2011

cecilie1984

Joan ( Smallie ) skriver:

Anne på 2 år og 12 kg vil jeg tro hun vejer sidder i en rømer 9-18 kg og niels på 3½ og omkring de 20 kg sidder er i en 15-35 kg

Jeg syntes bestemt det er for tidlig at sætte hende over når hun kun vejer 13 kg. Hvad er det der gør du ikke syntes hun sidder godt i den mere?

synes hun sidder meget klemt i den anden

synes ikke rigtig hun kan læne sig ordentlig tilbage i stolen.

Anmeld

13. marts 2011

cecilie1984

musse1 skriver:

vi har en rømer king plus 2 årig sidder i, men vores børn på 4 og 6 år sidder i rømer kid plus men den må de først sidde i når de vejer 15 kg= 3 år siger man. ved ik om i har det der indsat i jeres, som sidder oppe ved hovedet? for så kan i jo fjerne det..

Tina

vidste ikke man kan fjerne hoved støtten

det skal da prøves

Anmeld

13. marts 2011

musse1

cecilie1984 skriver:

det skal da prøves

det er kun hvis der er sådan et ekstra i, ellers kan du ikke.. men er vist noget man køber ekstra, har ik hørt til nogle af dem vi har købt, så med mindre den er købt brugt, ved du hvis det er i

Anmeld

13. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

cecilie1984 skriver:

Hvilken autostol har i til jeres 2-3 årig barn?

vi har en römer king til emilie fra 9-18 kg og selvom hun kun vejer lige godt 13 kg synes jeg ikke hun sidder så godt i den mere.

Men ved heller ik om det er for tidligt vægtmæssig at sætte hende over i størrelsen større stol

hvad sidder jeres barn i?

meget gerne med billede

Hej. 

Ville hellere finde en anden stol der passer hendes vægtklasse end at flytte hende i en 15-36 kg.

Måske en 9-36 kg's stol kunne bruges? 

Men ville tage hende med ud i en forretning og prøve stole, helt klart det bedste...

Mener at de først er for lange til 9-18 kg's stol når midten af deres øre er ved stole kant - men er ikke 110 % sikker.

Vi har en bebe comfort 9-18 kg og ved at vi næste gang er nød til at tage en 9-36 kg's stol. Da han er et bette myr på 91 og 9,9 kg - så vi tror ikke han når 15 kg førend han er for lang til den han har nu.

Anmeld

13. marts 2011

Joan ( Smallie )

cecilie1984 skriver:

det skal da prøves

Ja tænkte nemlig også lige at det var det der var galt. For Niels min stor dreng har altid været noget af en prop og han sad i den til han vejet 16 kg og der var han kun knap 3 år. og vi havde nemlig også sådan en ekstra hovede ting i og han hadet at køre bil ind til vi tog den af og så kunne han sjovt nok også nemmer være der.

Men altså jeg syntes det er for tidlig. Og hvis du endelig vil have hende over i en anden stol ja så mener jeg at de stole med en pude foran går længere ned i vægt str. Men det er ikke noget du må hænge mig op på, for er slet ikke sikker.

Anmeld

13. marts 2011

Henri84

Elias har en 9-36 kg stol, også fordi han ikke vejer særlig meget, og der ellers ville gå lææænge før han kunne skifte.. Vi har købt en recaro young sport, og den sidder han bare vildt godt i! Meget bedre end han gjorde i sin maxi cosi tobi 9-18 kg..

Anmeld

13. marts 2011

cecilie1984

musse1 skriver:

det er kun hvis der er sådan et ekstra i, ellers kan du ikke.. men er vist noget man køber ekstra, har ik hørt til nogle af dem vi har købt, så med mindre den er købt brugt, ved du hvis det er i

den er ikke købt brugt men i babysam for ca 6 mdr siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.