Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår er det nu man normalt vil begynde at få plukveer?
Jeg er 17+4 idag, og har den sidste uge haft et par plukveer... kan slet ikke husle hvordan det er nu er med det, men mindes ikke jeg har haft det så tidlig med de to andre...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ni-ko-li-ne skriver: Jeg havde det fra uge 10 ca. De eneste regler der er, er at de ikke må blive regelmæssige eller gøre ondt som veer
Jeg havde det fra uge 10 ca. De eneste regler der er, er at de ikke må blive regelmæssige eller gøre ondt som veer
Det gør de slet heller ikke, så det er fint.... Og er meget meget kort, kan bare lige mærke maven bliver hård, og kommer tit i forbindelse med hun er meget aktiv derinde....
Fru Nielsen skriver: Det gør de slet heller ikke, så det er fint.... Og er meget meget kort, kan bare lige mærke maven bliver hård, og kommer tit i forbindelse med hun er meget aktiv derinde....
tror de kommer tidligere for hver graviditet, og måske også oftere... sådan har jeg i hvert fald oplevet det igennem mine tre graviditeter, og allerede omkring uge 12-13 stykker her tredje gang...
mærkede dem fra uge 20 første gang og uge 12 anden gang, så jooo de kan såmænd mærkes tidligtpå nogle:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128