Det der med plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Fru Nielsen

Hvornår er det nu man normalt vil begynde at få plukveer?

Jeg er 17+4 idag, og har den sidste uge haft et par plukveer... kan slet ikke husle hvordan det er nu er med det, men mindes ikke jeg har haft det så tidlig med de to andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg havde det fra uge 10 ca. De eneste regler der er, er at de ikke må blive regelmæssige eller gøre ondt som veer

Anmeld

13. marts 2011

Fru Nielsen

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg havde det fra uge 10 ca. De eneste regler der er, er at de ikke må blive regelmæssige eller gøre ondt som veer

Det gør de slet heller ikke, så det er fint.... Og er meget meget kort, kan bare lige mærke maven bliver hård, og kommer tit i forbindelse med hun er meget aktiv derinde....

Anmeld

13. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Fru Nielsen skriver:

Det gør de slet heller ikke, så det er fint.... Og er meget meget kort, kan bare lige mærke maven bliver hård, og kommer tit i forbindelse med hun er meget aktiv derinde....

Så skulle det være fint nok... De fleste bemærker ikke hvor tidligt de har plukkeveer, netop fordi de ikke gør ondt:0)

Anmeld

13. marts 2011

celkt

tror de kommer tidligere for hver graviditet, og måske også oftere... sådan har jeg i hvert fald oplevet det igennem mine tre graviditeter, og allerede omkring uge 12-13 stykker her tredje gang...

Anmeld

13. marts 2011

Muffinmus

mærkede dem fra uge 20 første gang og uge 12 anden gang, så jooo de kan såmænd mærkes tidligtpå nogle:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.