Ville i tro på det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvis ens mand har stærk nedsat sædkvalitet, og man får at vide man skal lægge ALT der har med mælk at gøre på hylden, også ville vi være gravide INDEN 6 mdr. ?

Vi har prøvet i 16 mdr., og bhar nu lagt kosten radikalt om, siden i mandags. Vi er begyndt at tage alle de der vitamin osv., som man anbefaler og som skulle hjælpe på sæden.

Men, ville I tro på det kunne lykkes, når det en akupunktør, der anbefaler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

nielsen80

Puha den synes jeg er svær, jeg ville nok gøre det som akupunktøren anbefaldet, men samtidig ville jeg tage imod den hjælp, som findes i den anerkendte lægeverden. Jeg er lidt af den overbevisning, at de ene ikke nødvendigvis udelukker det andet, men kan bruges som supplement...det er i hvert fald sådan jeg bruger akupunktur.

Jeg ville dog være lidt nervøs ved en akupunktør som lige frem lover graviditet indenfor 6 mdr....Er ikke helt sikker på, at en akupunktør har et reelt grundlag for dette.....Men det kan godt være jeg er lidt for mistænksom, men synes bare det lyder lidt forkert.

Håber det lykkes for jer snart

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg er også skeptisk, men han havde set det gang på gang, at når det KUN var manden der havde stærk nedsat sædkvalitet, så blev manb gravid indenfor 6 mdr, hvis man smed alle mælkeprodukter væk, dvs. også alm. mel osv.

Vi har taget det til os, samtidig med vi er ved at vente på anden sædprøve skal leveres. Man kan jo ligeså godt prøve? Men,  synes bare ja, vi ønsker jo også bare et barn.

Anmeld

13. marts 2011

nielsen80

Anonym skriver:

Jeg er også skeptisk, men han havde set det gang på gang, at når det KUN var manden der havde stærk nedsat sædkvalitet, så blev manb gravid indenfor 6 mdr, hvis man smed alle mælkeprodukter væk, dvs. også alm. mel osv.

Vi har taget det til os, samtidig med vi er ved at vente på anden sædprøve skal leveres. Man kan jo ligeså godt prøve? Men,  synes bare ja, vi ønsker jo også bare et barn.

Helt sikkert! det skader ikke at prøve overhovedet!!!! Jeg bruger selv akupunktur i forbindelse med mit første ivf forsøg, og har stor glæde af det. Det kan jo være det hjælper, så synes da bestemt I skal prøve det. Held og lykke

Anmeld

13. marts 2011

MarieLouise

Jeg tror at man tager alle midler i brug når det gælder drømmen om et barn..

Held og lykke til jer

Anmeld

13. marts 2011

Mka

Det er da helt klart vær at prøve synes jeg. Der var engang en læge der fortalte mig, at sodavand nedsatte sæd kvaliteten. Lægen mente at der burde være advarelse tegn på faxe kondi, fordi det var det væreste. Det er jo også noget man kan skære ned på. Sukker er i det hele taget meget skidt når man prøver at blive gravid, både for mand og dame.¨

for at det snart lykkes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.