Tidslinie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvor lang tid tager det ca. fra man har afleveret og fået svar på første prøve omkring sæd, også til man kan komme igang med ICSI forsøg når klinikken ca. har 4-6 ugers ventetid??

Når man kommer til første samtale, starter man så med det samme altså næste mens eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Putomanen

Jeg tror det er meget forskellige fra sted til sted, hvor hurtige de er til at få dig i behandling...

Da vi var til første samtale hos gynækologen kunne vi komme i gang med det samme efter næste menstruation. Desværre kom der andre ting i vejen.. Men det ville også kun være ved insemination....

Jeg håber, at i snart kan komme i gang med forløbet

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Vil det sige at når min mand har leveret prøve om 4 uger, også en uge til svar, dvs. 5 uger, så vil lægen sikkert gerne sende os videre i forløbet, også derfra 4-6 uger fra vi hører fra klinikken om opstart??

Anmeld

13. marts 2011

Putomanen

Vi fik foretaget alle vores test hos gynækologen og ikke hos lægen. Men fra vi fik en henvisning fra lægen til vi kom til hos gynækologen, gik de rkun ca. 1-2 uger.

Hvis lægen sender jer videre, tror jeg godt der kan være lidt ventetid på klinikken, men det meget forskelligt, hvad folk oplever af ventetid.

Jeg kan desværre ikke give dig et svar på dine spørgsmål, kun fortælle hvordan det er foregået hos os.

Anmeld

14. marts 2011

baby84

Anmeld

14. marts 2011

baby84

1 . sædprøve -> 14 dage efter svar (hvis svaret er dårligt henvises man til fertilitetsbehandling) Man kommer til samtale efter nogle uger. i vores tilfælde 4 uger.  Her aftaler man, at manden 3 mdr efter 1. prøve skal have taget en ny sædprøve ->14 efter får man svar

Vil mene der gik 5-6 mdr fra første sædprøve og til vi var i gang med hormoner. Hvis de ikke skal tage kromosomtest kan man som regel komme igang ved første mens efter begge sædprøver er på plads.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.