Bør man så give fødegangen et kald?
Sagen er, at jeg i dag væltede på cyklen
Den væltede til venstre, så jeg landede på venstre knæ, hofte og videre ned; heldigvis landede jeg ikke på maven og erindrer heller ikke at have fået styret i maven. Min knæ er slået til blods, min hofte og bækken er godt øm (bækkenløsning oveni), men jeg mærker kun en smule spændinger i det underste af maven.
Mit spørgsmål til jer er nu, om jeg lige bør give Afsnittet for Gravide et kald i morgen tidlig (eller måske endda Fødegangen nu?) og lige forhøre mig, om der er noget jeg bør være opmærksom på? Jeg mindes at erindre, at de gerne vil høre fra én for at kunne vurdere, om de skal se én, når man er faldet med en rimelig kraft
Lillepigen har ladet høre fra sig her lige efter, så hun har beroliget mig lidt, men jeg er stadig lidt ængstelig, fordi jeg er førstegangsgravid og ikke ved, hvor alvorligt sådan et fald er i 31. uge 
Altså der kan aldrig ske noget ved at ringe, og være på den sikre side..
Better safe than sorry - Hellere een gang for meget, end én for lidt!
Så falder du sikkert også mere til ro, og kan føle dig tryg, hvis du får en proffs syn på sagen.
Men PUHA sikke da noget, at du sådan styrtede på cyklen i 31. uge.
PAS PÅ DIG SELV, og godt at det ikke gik værrere!!
Jeg tror helt instinktivt, at man afværger og beskytter sin mave/baby.
Og eftersom hun har sparket fra sig efterfølgende, og du ikke mindes at have slået dig direkte imod maven, så er jeg ret overbevist om, at I begge slap i god behold .....selvom forskrækkelsen og slagene jo gør ondt længe efter.
Jeg tror man har en fornemmelse, som man slet ikke ville kunne ignorere, hvis der virkelig var noget galt. Altså så ville du enten ikke have mærket liv, eller også være MEGET utryg og have nogle stærke, grimme fornemmelser som sagde dig, at noget ikke var som det burde være.
Men ja - Hellere være helt sikker. Så hvis du er en smule nervøs, så ring!