Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Se hvad jeg fik gaflet mig i dag på lagersalg De to første billeder er tøj til moar
3 stykker tøj til 200 kr, var prisen
Fik også købt en loftlampe fra Bobles til 159 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fedt - altid dejligt med en god handel
Baagøe skriver: Fedt - altid dejligt med en god handel
Ja man bliver afhængig af det skidt
Laulund87 skriver: Ja man bliver afhængig af det skidt
Nemlig
Astasmor skriver: fede ting må man da sige.
fede ting må man da sige.
Tak, synes jeg også
Jeg var også en tur i Råsted. Fik rigtigt meget dejligt tøj til billige penge Men det var første gang jeg nogen sinde har prøvet at være til lagersalg, så er du gal jeg var da lige ved at gå til af stress over alle de mødre som bare bladrede igennem alle stativerne og gaflede til sig hi hi, man blev fuldstændigt grebet af det...
NØJ de er fede de bukser og den bluse til lækre mommy
Palaja skriver: Jeg var også en tur i Råsted. Fik rigtigt meget dejligt tøj til billige penge Men det var første gang jeg nogen sinde har prøvet at være til lagersalg, så er du gal jeg var da lige ved at gå til af stress over alle de mødre som bare bladrede igennem alle stativerne og gaflede til sig hi hi, man blev fuldstændigt grebet af det...
Jeg bor selv i Råsted og troede jeg kom i god tid..Yeah right Jeg tænkte at der da ikke kom nogen i lille Råsted..Fnis.
De gik jo fuldstændig amok og jeg stillede svigermor i køen, mens jeg rendte rundt og hyperventilerede..Haha
quar20 skriver: NØJ de er fede de bukser og den bluse til lækre mommy
Ja jeg bliver lækker, NÅR jeg får det på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128