Barnets første seng/vugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.365 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa Tøser

Vil rigtig gerne se jeres børns første vugge eller seng, alt efter hvad i valgte skulle være det første jeres små poder skulle sove i...

Mine to drenge har som den første seng haft denne. Det er min far som har lavet den i år 2007 da jeg skulle have Nicklas. Og planen er den skal gå i arv fremover....

Vis mig jeres....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Sofia

Hvor er den fin den vugge din far har lavet!

Her er den vugge vi har klar til vores baby. Jeg har fået den af en veninde, er rigtig glad for den, og regner også med den skal gå i arv

Anmeld

13. marts 2011

Fru Nielsen

Sofia skriver:

Hvor er den fin den vugge din far har lavet!

Her er den vugge vi har klar til vores baby. Jeg har fået den af en veninde, er rigtig glad for den, og regner også med den skal gå i arv

Hvor er den da også bare sød....  Uhh nu vare det heller ikke længe inden den skal tages i brug, hva?

Anmeld

13. marts 2011

Sofia

Fru Nielsen skriver:

Hvor er den da også bare sød....  Uhh nu vare det heller ikke længe inden den skal tages i brug, hva?

Nej 2 uger til termin i dag

Anmeld

13. marts 2011

Fru Nielsen

Sofia skriver:

Nej 2 uger til termin i dag

Spændende.....

Anmeld

13. marts 2011

Maja_4000

I starten lå hun i liften i tremmesengen .. Men så gik vi over til min hjemmelavede slyngevugge ;D

Anmeld

13. marts 2011

Becks

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Tøser

Vil rigtig gerne se jeres børns første vugge eller seng, alt efter hvad i valgte skulle være det første jeres små poder skulle sove i...

Mine to drenge har som den første seng haft denne. Det er min far som har lavet den i år 2007 da jeg skulle have Nicklas. Og planen er den skal gå i arv fremover....

Vis mig jeres....

Hvor er den smuk!

Du er heldig at have én i familien der kan lave sådan noget, det samme med brandmandssengen!

Anmeld

13. marts 2011

morethanperfect

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Tøser

Vis mig jeres....

Her er Oscars vugge . Den har han sovet i lige siden første dag han kom hjem fra sygehuset ..

Det er en seng min kæreste sov i da han var lille , vi har bare malet den hvid ..

Et før billede med lammeskindet i , og et billede med sengehimmel som den ser ud nu

Anmeld

13. marts 2011

Bb3031

Vi havde denne moses basket til Alexander, da han var lille ny

http://www.babylady.co.uk/images/cream_gift_dark_link.jpg

(På mit eget billede er det ikke helt let at se moses kurven)

Anmeld

13. marts 2011

2babygirls

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Tøser

Vis mig jeres....

Hun skulle egentlig have sovet i liften de første 3 mdr, meeeeen det blev til mors armhule

Men siden hen flyttede hun så over i tremmesengen inde hos os, og en uge efter flyttede hun ind på eget værelse og sov.

Nu sover hun ikke i liften og de to store bamser er flyttet ud af sengen, og så er der kommet tykke sengerande i, og så to små bamser hun holder om om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.