Kan jeg ikke lige få et råd med på vejen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Pena

Znuzke skriver:

Ja, det går heldigvis fremad med Kasper. Tror vi er ved at være ovre i de helt almindelige teenageproblemer - de kan så godt være temmelig trælse alligevel... 

Jeg har besluttet mig for at sætte huset til salg. Så er første skridt taget, og så må jeg se hvilken løsning jeg så kan finde.

Jeg tror også det er en rigtig go ide at sætte huset til salg nu. Som du selv siger, er første skridt taget.

Man kan jo sige hvis man skal se lidt økonomisk og kynisk på det, ville det jo være "bedst" at du blev hvor du var indtil huset er solgt, men det er jo sikkert lettere sagt end gjort.

Desværre er boligmarkedet jo meget stille lige nu, så måske du bliver nødt til at gå yderligere ned i pris, hvis du vil have det solgt. Men jeg tror simpelthen det vil betyde så meget for dig at få det solgt, så gælden vil nok give mindre bekymring, end det du sidder med nu.

Men puha kan godt se det ikke er så nemt.

Jeg er uddannet bankrådgiver, og har også lige hjulpet en veninde med et nyt budget hvis hun flytter fra kæresten. Det var som om at da hun fik et overblik over økonomien, kunne hun bedre få ro til at fokusere på de andre ting i forbindelse med bruddet.

Men det lyder som om du har fået hjælp til et økonomisk overblik.

Jeg håber virkelig der kommer en go hus-fe og får dit hus solgt med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Louisiana

Jeg har ikke læst alle dine indlæg omkring dit forhold, men jeg har læst lidt. Jeg synes du skal tage springet! Er det virkelig værd at spilde dit liv på en du ikke ønsker at dele det med pga økonomiske årsager? Er det det værd, at være ulykkelig? Børn mærker jo også sådan noget..!

Er der ikke en friskole i nærheden? Mange friskoler giver fripladser til familier der ikke har økonomi til at have deres børn der. Det er da værd at undersøge

Ved din mand/kæreste godt, at du er på vej ud af forholdet eller hvordan?

Og så lige et kram til dig

Anmeld

15. marts 2011

eElak

jeg kender godt en del til de overvejelser du gør dig - og jeg havde endda ikke et hus at tænke på og andre søskende

Kun godt at du har sat huset til salg - og så kan jeg godt forstå at du vælger at blive lidt endnu.. men overvej om du ikke skal snakke med manden om hvordan du har det... Ligesom for at få klaret luften.. for kan forestille mig (taler af en smule erfaring) at han bliver ret bitter hvis han opdager hvor længe du egentlig har gået med det... 

men et kæmpe kram skal du have, og du er self. velkommen til at skrive privat 

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

Znuzke skriver:

Ja, det går heldigvis fremad med Kasper. Tror vi er ved at være ovre i de helt almindelige teenageproblemer - de kan så godt være temmelig trælse alligevel... 

Jeg har besluttet mig for at sætte huset til salg. Så er første skridt taget, og så må jeg se hvilken løsning jeg så kan finde.

Det lyder som en god plan og som Maria siger, er der måske lidt maling og andre småting, som kan få det lidt op Det er virkelig flot af dig, at du nu tager det første skridt - du er bare sej

Dejligt at høre med Kasper...

Keep us posted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.