Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kirle skriver: STORT knus smukke! Det er helt ok. Det var jo netop noget af det jeg skrev
STORT knus smukke! Det er helt ok. Det var jo netop noget af det jeg skrev
Jeg er ok idag og har læst helt uden tårer Så du min tråd omkring samvær?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Jeg er ok idag og har læst helt uden tårer Så du min tråd omkring samvær?
Godt og ja
Baagøe skriver: Jeg bagte disse lækre muffins med hvid chokolade og jordbær i den forgangne uge og synes lige jeg ville dele opskriften, så den kommer her: 150 gram rørsukker½ stang god vanilie50 gram smeltet smør1 1/4 dl. mælk1 1 /4 dl. creme fraiche300 gram hvedemel2 tsk. bagepulver1 ægJordbær skåret i mindre stykker50 gram hvid chokolade Rør sukker, vaniliesmeltet smør og mælk sammen i en skål og sigt mel og bagepulver i blandingen. Slå ægget i og rør dejen glat. Rens bærrene og skær dem i mindre stykker. Hak chokoladen. Vend forsigtigt jordbær og chokolade i dejen og fordel den i formene. Bag kagerne til de er gyldne og sprøde ved 200 grader i ca. 20 min. Velbekomme!
Jeg bagte disse lækre muffins med hvid chokolade og jordbær i den forgangne uge og synes lige jeg ville dele opskriften, så den kommer her:
150 gram rørsukker½ stang god vanilie50 gram smeltet smør1 1/4 dl. mælk1 1 /4 dl. creme fraiche300 gram hvedemel2 tsk. bagepulver1 ægJordbær skåret i mindre stykker50 gram hvid chokolade
Rør sukker, vaniliesmeltet smør og mælk sammen i en skål og sigt mel og bagepulver i blandingen. Slå ægget i og rør dejen glat. Rens bærrene og skær dem i mindre stykker.
Hak chokoladen. Vend forsigtigt jordbær og chokolade i dejen og fordel den i formene. Bag kagerne til de er gyldne og sprøde ved 200 grader i ca. 20 min.
Velbekomme!
Hvor mange muffins får du ud af den portion der?
Stumpen skriver: Hvor mange muffins får du ud af den portion der?
Jeg mener, der bliver til en ca. 12-14 stykker
Namme nam..men hvor er billederne?
dorthemus skriver: Namme nam..men hvor er billederne?
Faktisk ser de ikke ud af ret meget, så derfor har jeg ikke taget nogle billeder, men smagen er simpelthen himmelsk!
Baagøe skriver: Faktisk ser de ikke ud af ret meget, så derfor har jeg ikke taget nogle billeder, men smagen er simpelthen himmelsk!
Jeg tror på dig
dorthemus skriver: Jeg tror på dig
Opskriften er fra Morten Heibergs "Chokoladefristelser"
Baagøe skriver: Opskriften er fra Morten Heibergs "Chokoladefristelser"
Med den titel kan det kun ende galt
dorthemus skriver: Med den titel kan det kun ende galt
Den bog er guld!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128