Matas babypakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Kender ikke matas, men har selv en fra coop. Men vil også gerne vide det.

Hvad er der i babysam?

Den fra Babysam indeholdt: Ariel parfumefri vask, Vanish oxi action pulver, en sut, 3 cremeprøver, ammeindlæg, 2 bleer, en blespand (som jeg så synes virker klodset) og poser dertil, et blad, en næsesuger.. tror det var det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

hej hvordan får man pakke har lige meld mig i babykluben men har ikke fået et medlems nr for at hente pakke ??

Når du henter dit Matas klub kort, er det bare det nr. du skal oplyse

Anmeld

13. marts 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Den fra Babysam indeholdt: Ariel parfumefri vask, Vanish oxi action pulver, en sut, 3 cremeprøver, ammeindlæg, 2 bleer, en blespand (som jeg så synes virker klodset) og poser dertil, et blad, en næsesuger.. tror det var det

Ja okay. men det er da altid bedre end ingenting.

Anmeld

13. marts 2011

metski83

A. skriver:

hej hvordan får man pakke har lige meld mig i babykluben men har ikke fået et medlems nr for at hente pakke ??

Går ud fra du også er medlem af Clubmatas så.

Førhen skulle man bruge et medlemsnr.

Nu skal du bare bruge dit tlf.nr. eller mail adr., som du oplyser i din Matas butik, det er også disse ting der er tilknyttet dit Clubkort.

Du oplyser bare en af tingene (plejer som regel at være mobilnr.) Så bliver det registreret på computeren i din butik, og du får pakken.

Men som skrevet tidligt oppe, så har der været lidt leveringsvanskligheder det sidste stykke tid, så nogle steder har de endnu ikke fået de nye babypakker.

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Ja okay. men det er da altid bedre end ingenting.

Ja det er da en fin pakke

Anmeld

13. marts 2011

metski83

Anonym skriver:

Når du henter dit Matas klub kort, er det bare det nr. du skal oplyse

Clubkort nummeret skal ikke bruges. Men dit mobilnr. el. mail. Det dit Clubkort er registreret under.

Anmeld

13. marts 2011

A.

metski83 skriver:

Går ud fra du også er medlem af Clubmatas så.

Førhen skulle man bruge et medlemsnr.

Nu skal du bare bruge dit tlf.nr. eller mail adr., som du oplyser i din Matas butik, det er også disse ting der er tilknyttet dit Clubkort.

Du oplyser bare en af tingene (plejer som regel at være mobilnr.) Så bliver det registreret på computeren i din butik, og du får pakken.

Men som skrevet tidligt oppe, så har der været lidt leveringsvanskligheder det sidste stykke tid, så nogle steder har de endnu ikke fået de nye babypakker.

tusind tak

Anmeld

13. marts 2011

metski83

A. skriver:

tusind tak

Var så lidt

Anmeld

13. marts 2011

Nea85

Undskyld jeg bare bryder ind.. Men skal man bare gå ned i sin lokale matas-forretning og bede om en babypakke? Jeg er medlem, også af babyklubben, men jeg har ikke hørt noget om en babypakke, hverken mail eller andet..

Hilsen Linnea 32+6

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Nea85 skriver:

Undskyld jeg bare bryder ind.. Men skal man bare gå ned i sin lokale matas-forretning og bede om en babypakke? Jeg er medlem, også af babyklubben, men jeg har ikke hørt noget om en babypakke, hverken mail eller andet..

Hilsen Linnea 32+6

Yes yes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.