Acer og packard bell

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Stumpen

Hvordan er disse computermærker?? Computeren skal blot bruges til at surfe rundt på nettet...... Ikke downloade film, skrive opgaver eller lign...

-Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Snefnug1984

Personligt har jeg ingen gode erfaringer med Acer.. jeg synes det er noget værre bras Kan varmt anbefale Asus eller Toshiba

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Hvordan er disse computermærker?? Computeren skal blot bruges til at surfe rundt på nettet...... Ikke downloade film, skrive opgaver eller lign...

-Anja

Acer laver lækre computere. De er først kommet ind i kampen nu her, og jeg kan VIRKELIG anbefale en acer. Det er min elskede computer som følger mig i tykt og tyndt, da det også er min arbejds (skole) computer Stor anbefaling herfra!

Min acer er så med ekstra stort batteri = op til 8 timers strøm. Egentlig op til 10, men det er jo ønsketænkning fra producentens side. Det er en super simpel computer, og så er den endnu mere lækkert fordi der ikke er diskdrev i, så det fylder ikke. Og så, når man synes den er en smule langsom, så gendanner man den bare til fabriksinstillinger, det har jeg dog kun gjort 1 gang på de to år jeg har haft den, så det er virkelig ikke særlig nødvendigt. 

Anmeld

13. marts 2011

Fam. Madsen

Jeg har en acer aspira one.. og det er en lækker lille computer som jeg kun bruger til og sufe rundt på nette med og har billeder på så jeg kan klart andbefale en acer til det brug du skriver den er til

Anmeld

13. marts 2011

Stumpen

Takker for jeres imput -håber der kommer flere til  Men det er self. svært, når hver individuelt har forskellige erfaringer med forskellige mærker...

Anmeld

13. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg har en pacard bell og må indrømme jeg er en af dem som ikke er så gode ved mine computere 

men den har holdt til smerter fra fladjern 2 gange og kører stort set 24/7 sjældent den er slukket og ligger i sengen, og alle mine computere er kørt ned af det, men ikke denne, den driller lige i 5 min og er klar igen har også haft en acer(brugt af ven) men gik død efter 2 måneder. så er glad for min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.