Graviditet og alkoholfrie øl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.749 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

MaybeBaby

Jeg kan tælle på én hånd de gange i mit liv jeg har været fuld, så den generalle lyst til bobler og alkohol er ikke mig. Men synes simpelthen at jeg nogle gange bare godt kunne tænke mig en dejlig kold special øl og bare nyde den, som andre nyder et glas rødvin. Vi har madklub hver fredag og sidder der med mave på og bare kan høre: tttcccchhh efterfulgt af gluk, gluk, gluk, gluk og aaaaaahhhh! Når de engang imellem tager en lille øl til maden, hvis det passer. *Indsæt savlende smiley*

Nu har jeg købt en Erdinger alkoholfri øl, men hvad er jeres syn på alt dette. Er det enten/eller ELLER kan I godt nappe noget alkoholfrit engang imellem?

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Fenja09

Nu har jeg ikke selv særlig meget lyst til hverken øl eller vin - heller ikke under normale omstændigheder, men jeg drak da et halvt glas nisseøl mellem jul og nytår

Der sker ikke noget ved at man drikke et glas vin, eller en alkoholfri øl - alt med måde og så går det nok altsammen

Anmeld

13. marts 2011

lukasmor

Alt med måde, siger man jo gerne og jeg synes bestemt ikke at du skal skamme dig over at tage en alkoholfri øl (Læs: alkoholfri)

Jeg drak en enkelt gang et halvt glas rødvin til maden i min graviditet og det skammer jeg mig ikke over.. Rent faktisk sagde min jordemoder at jeg kunne tage et glas rødvin og sove på da vandet gik, så helt slemt kan det altså ikke være

Igen: Alt med måde

Anmeld

13. marts 2011

MaybeBaby

Super - dejligt at høre. Og ja øllen (læs: den alkoholfrie) vil kun blive nydt under særlige lejligheder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.