Er det normalt... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Levi&LilysMor

Hej alle

Jeg er en pige på 22 år som er første gangs gravid. er i 10/11 uge og skal derfor snart til NF som er d 21/3-11, er meget nervøs om at skulle derop, for nu læste jeg en masse skrækhistorier om at man kunne komme derop og at der så ikke var  lyd

Min sidste mens startede d. 23/12-10 og siden da har jeg hverken haft plet eller store blødninger, så tænker da den lille er der endnu...

Mine symptomer er heller ikke så kraftige mere, men kan godt mærke lidt nogle gange, er det ikke normalt? , det er vel også forskelligt fra person til person nogle har vel hele graviditeten og andre kun i starten el. slut? Jeg har kun haft ømme bryster træthed, lidt halsbrand, stikken i maven, men nu føler jeg nogle gange når jeg spiser ligesom til middag idag at jeg stadig efter at have spist har følt en stor sult stadig, det tænker jeg jo med det samme er godt for så må det jo være den som snupper det hele   Nogle som kan hjælpe en meget nervøs pige med alle de spørgmål?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

2babygirls

Tuttelut89 skriver:

Hej alle

Jeg er en pige på 22 år som er første gangs gravid. er i 10/11 uge og skal derfor snart til NF som er d 21/3-11, er meget nervøs om at skulle derop, for nu læste jeg en masse skrækhistorier om at man kunne komme derop og at der så ikke var  lyd

Min sidste mens startede d. 23/12-10 og siden da har jeg hverken haft plet eller store blødninger, så tænker da den lille er der endnu...

Mine symptomer er heller ikke så kraftige mere, men kan godt mærke lidt nogle gange, er det ikke normalt? , det er vel også forskelligt fra person til person nogle har vel hele graviditeten og andre kun i starten el. slut? Jeg har kun haft ømme bryster træthed, lidt halsbrand, stikken i maven, men nu føler jeg nogle gange når jeg spiser ligesom til middag idag at jeg stadig efter at have spist har følt en stor sult stadig, det tænker jeg jo med det samme er godt for så må det jo være den som snupper det hele   Nogle som kan hjælpe en meget nervøs pige med alle de spørgmål?

Hi hi... tissede på maaange teste, men baby var der skam stadig, og havde en supppper nem graviditet, så bare rolig!!!

Du får sikkert en drøm af en graviditet uden for mange gener!!!

Anmeld

13. marts 2011

B&J

jeg var mega nersøv hvergang jeg skulle til scanning tror det er helt alm. og ja KÆMPE TILLYKKE med du har en lille spir i maven..

de to første uger af min graviditet havde jeg mega ondt i mine bryster og der efter havde jeg ingen tegn på jeg var gravid jo da babyen begyndt af sparke ellers ikke

Anmeld

13. marts 2011

Levi&LilysMor

Det er dejligt at høre det er normalt  for bliver meget bange, netop fordi de siger symptomerne forsvinder hvis det er. men kan se det også er normalt de gør det og så baby stadig har det godt

Anmeld

13. marts 2011

Fenja09

Først vil jeg lige sige, at jeg stoppede med at læse herinde før jeg havde været til scanning, for ligesom dig læste jeg også en masse skrækhistorier og det gjorde egentlig det hele meget værre - så hvis jeg var dig, ville jeg mærke efter om du kan "tåle" at læse det der kan stå herinde, hvis ikke, så spring over.

Det er en super god side, men der er bestemt ting, man kan undvære at læse om når man nervøs i forvejen.

Det andet du beskriver er meget normalt - jeg havde det elendigt de første 11 - 12 uger og derefter forsvandt symptomer lidt efter lidt. Altså selvfølgelig ikke dem alle, men kvalme, ekstrem ømme bryster osv.

Nogle føler meget sult, andre ikke så meget - tror det er individuelt. Jeg har haft nogle enkelte dage, hvor jeg bare SKULLE have et eller andet ned i maven, men det meste af tiden er jeg egentlig ikke særlig sulten...

for at alt er som det skal være og du/i får set hjerteblink, så du ikke længere skal gå og være så nervøs

/Fenja

Anmeld

13. marts 2011

Levi&LilysMor

Kan sagtens når det ikke er mig som står i situationen læse om sådanne historier, men ja du har nok ret for det var først da jeg fandt et indlæg om det at jeg virkelig tænkte over det, har aldrig gjort det før.. Men mon ikke den har det godt nok og bare driller mig  Nu har jeg snakket med kæresten og han synes bare vi skal vente til mandag ellers var der en tid her på torsdag på skanningsklinikken i silkeborg som skulle være rimelig god, men så sparer vi de penge for "dumme" bekymringer

Anmeld

13. marts 2011

Hailiesmom11

Jeg er selv førstegangs gravid og jeg havde ogdå mine bekymringer, men så snart du har været til den første scanning forsvinder al tvivl, det er den mest fantastiske oplevelse jeg har oplevet længe og nu er det at den lille sparker, jeg havde heller ikke rigtig nogen symptomer før jeg fik kvalme omkring 13. uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.