Min kæreste er ikke den store romantikker og plejer ALDRIG at overraske mig.. Men igår tog han bare røven på mig!
Jeg havde været i svømmehallen med Cilas og kom hjem ved frokost tid. Så siger han til mig at vi lige skal have pakket pusletasken fordi Cilas skal ned til min mor og overnatte. Og jeg tænkte bare, jamen jeg har da ikke en aftale med min mor.. Men han havde da lige ringet ned og booket svigermor. 
Så vi får afleveret Cilas og vi kører hjem igen, og jeg spørger ham hvorfor vi skulle have fri aften. Jamen det skulle vi fordi jeg skulle forkæles lidt og at han syntes det var længe siden vi havde været sammen som kærester..
Men vi når lige at komme ind af døren igen, da han siger at jeg bare skal gøre mig lidt lækker og så kører han igen.. Og jeg går bare og undre mig over hvad det lige er han har gang i.. 
Han kommer tilbage efter en halv time i flot jakkesæt og med en kæmpe buket roser!! Og da skete det, jeg blev hevet direkte op på den lyserøde sky og benene blev slået væk under mig.. Han var så sød altså!
Nu skal vi ud og spise sagde han og så havde han bestilt bord på den flotteste restaurant og vi fik helt vildt god mad og sad bare og snakkede om alt og intet. Hvor var det bare fantastisk, når man bare går hjemme og er mor dag ud og dag ind, og der aldrig sker noget nyt! 
Da vi kom hjem, sad vi bare i sofaen og snakkede videre og sov længe og spise en rigtig dejlig morgenmad sammen! Helt som da vi var ny forelskede! 
Og nu er jeg bare total ladet op!! Jeg kan klare hele verden både at være den fantastiske kæreste og mor på en og samme tid.. Håber det holder længe! 
Bare lige et glædes indlæg fra mig! Juuubiiiiiii!

Anmeld