Boxmadras på gulv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.785 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

KatrineS

Hej piger

Jeg har en boxmadras, hvor jeg påtænker at tage benene af så den ligger direkte på gulvet. Vi bruger den ikke som seng, bare som hyggehjørne eller hvis vi får overnattende gæster. Men har jo hørt at man kan ødelægge madrassen (og gulvet) hvis man gør det pga fugt, men er det ikke kun hvis man sover på den hver dag?

Nogle erfaringer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

morethanperfect

KatrineS skriver:

Hej piger

Jeg har en boxmadras, hvor jeg påtænker at tage benene af så den ligger direkte på gulvet. Vi bruger den ikke som seng, bare som hyggehjørne eller hvis vi får overnattende gæster. Men har jo hørt at man kan ødelægge madrassen (og gulvet) hvis man gør det pga fugt, men er det ikke kun hvis man sover på den hver dag?

Nogle erfaringer? 

Jeg have en liggende og sov ik på den , men der blev både madras og gulv ødelagt .. Der kom mørke pletter

Anmeld

13. marts 2011

KatrineS

Øv, det var da ærgeligt. Tænkte at det kunne være så hyggeligt med madrassen på gulvet, men ved ikke lige om jeg vil tage chancen så...

Men tak for svaret. Det er første gang jeg opretter et indlæg herinde og regnede ikke med at få svar så hurtigt

Anmeld

13. marts 2011

Mor til L&S

KatrineS skriver:

Hej piger

Nogle erfaringer? 

Vi har en spring madras liggende og der er ikke sket noget endnu i hvertfald, men vi sørger også for at vende den op på siden hveranden dag når vi lufter ud så den lige får lidt luft - bare ca 10 min.

Anmeld

13. marts 2011

twinny

jeg havde en boxmadras liggende på gulvet en overgang, jeg sov på den hverdag.. Der skete ikk noget. Men jeg ville nok huske a lufte ud hver dag, så evt. fugt kan komme væk...

Anmeld

14. marts 2011

KatrineS

Ja, det kan være at hyppig udluftning er løsningen. Må give det en prøvetid og håbe at der ikke sker noget ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.