vippe sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.060 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Anonym trådstarter

nogen der har sådan et par.. ved ikke om det er rigtig men har hørt de skulle stramme musklerene i bennene godt op og sætte forbrændningen op .. nogen der ved om det passer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Maja88

Anonym skriver:

nogen der har sådan et par.. ved ikke om det er rigtig men har hørt de skulle stramme musklerene i bennene godt op og sætte forbrændningen op .. nogen der ved om det passer

er det de der MBL?

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

er det de der MBL?

det ved jeg ikke kan se føtex har dem i denne uge..

de kalder dem vippesko eller sandal

Anmeld

13. marts 2011

merichs

Jeg har nogle (men ikke dem fra Føtex). Ved ikke om de strammer op og sætter forbrændingen op (jeg træner, så ved ikke om skoene også har effekt) Men det giver en rigtig god kropsholdning og er så lækre at gå i

Anmeld

13. marts 2011

Snefnug1984

Anonym skriver:

Jeg har dem og de er rigtig gode.. Jeg vil dog helt klart anbefale dig at købe de rigtige, nemlig MBT, da de andre blot er kopier, de er tungere osv. end MBT skoene.

Hvad str. bruger du, for jeg har et par til salg, som jeg ikke kan passe mere efter jeg har fået mine tæer opereret

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Snefnug1984 skriver:

Jeg har dem og de er rigtig gode.. Jeg vil dog helt klart anbefale dig at købe de rigtige, nemlig MBT, da de andre blot er kopier, de er tungere osv. end MBT skoene.

Hvad str. bruger du, for jeg har et par til salg, som jeg ikke kan passe mere efter jeg har fået mine tæer opereret

37

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

13. marts 2011

Snefnug1984

Anonym skriver:

37

Okay.. dem jeg har er en str. 37 2/3  og er ellers den fede Jeans model, som jeg er helt vild med

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Snefnug1984 skriver:

Okay.. dem jeg har er en str. 37 2/3  og er ellers den fede Jeans model, som jeg er helt vild med

jeg er bange for de er for store

Anmeld

13. marts 2011

Snefnug1984

Anonym skriver:

jeg er bange for de er for store

Indersålen måler 25 cm hvis det hjælper dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.