Sætter sig op i sengen om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

er hvad Alexander gør.Alt fra 2 gange til 10-20 gange,og det er ved at være ret opslidende.

Han lader til at sove tungt,men han sidder bare der og græder indtil vi kommer ind og lægger ham ned,så sover han videre indtil næste gang.

Han har for ca. 1 md. siden fået en lille natlampe,da vi troede det hjalp han kunne se lidt mere,men det hjalp ikke meget.

Nogen der har nogle gode råd?Det har stået på i over ½ år nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Fru'Rugaard

Det kan være han gør det i søvne?
Har i prøvet at vente med at gå ind til ham? det kan være at han selv lægger sig igen, hvis i ikke går derind, medmindre at han birkelig bliver ved indtil i går derind

Anmeld

13. marts 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeps,vi har skam prøvet at vente,han giver ikke op

Der er ingen tvivl om at han gør det i søvne,det er måske også derfor det er så meget sværere for ham at komme ned og ligge igen.

Anmeld

15. marts 2011

NatteS

Pernilleh skriver:

er hvad Alexander gør.Alt fra 2 gange til 10-20 gange,og det er ved at være ret opslidende.

Han lader til at sove tungt,men han sidder bare der og græder indtil vi kommer ind og lægger ham ned,så sover han videre indtil næste gang.

Han har for ca. 1 md. siden fået en lille natlampe,da vi troede det hjalp han kunne se lidt mere,men det hjalp ikke meget.

Nogen der har nogle gode råd?Det har stået på i over ½ år nu.

følger lige med.. for vi har praecis samme problem...

Anmeld

15. marts 2011

NatteS

Pernilleh skriver:

Jeps,vi har skam prøvet at vente,han giver ikke op

Der er ingen tvivl om at han gør det i søvne,det er måske også derfor det er så meget sværere for ham at komme ned og ligge igen.

samme her.. og vores dreng skriger som om han er ved at dø i sidste ende..

Anmeld

15. marts 2011

RumlesMor

Uuuh...jeg ved ikke hvad "det rigtige" er at gøre i situationen.

Men JEG  tror helt personligt at det handler om tryghed. Så jeg ville nok finde en måde at sove sammen med barnet på i en periode, og se om det ikke kunne ændrer det kedelige mønster. Så må det være op til ens temperament, om det skal foregå på barnets værelse, eller om han skal med ind i dobbeltsengen.

Anmeld

25. marts 2011

Kristine

Kender problemet, for vores Viktor gør det samme. Ca. 2-6 gange om natten. Her tror jeg dog ikke det er et tryghedsproblem, for han sover stadig inde hos os i soveværelset - dog i sin egen seng.

har på fornemmelsen at det er mareridt eller lign, men er ikke sikker. Han skal også bare ligges ned igen, så sover han vidre.

je håber sådan på at det er noget han snart vokser fra, men det er dog rart at se, at han ikke er den eneste. Så jeg følger også lige med herinde.

Anmeld

28. marts 2011

eElak

min knægt gør det - men det er en del af søvnen, og de kære små er mere aktive når de drømmer... 

Det værste er når han står og skriger, og man kan se at han sover... for det bliver kun værre hvis man blander sig... 
Jeg har haft en periode hvor det var rigtigt slemt med det, hvor jeg kunne bruge 1 time på at få ham til at falde til ro igen..

men nu får han sutten og bliver lagt igen - indmellem får han også noget vand... så virker det

Anmeld

28. marts 2011

Lone Jakobsen

vi har samme problem med Rasmus. vi giver ham sutten eller lidt vand og så sover han videre, nogen gange er det dog nok bare at tale roligt til ham....men hvor er det opslidende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.