Brystoperation...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du lægge dig under kniven pga dine bryster??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

693 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. oktober 2008

Honningblomst

Glem den her!! har lavet et andet indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

Becks

Mangler en svarmulighed... Jeg vil gerne have dem større og så også løftet dem...
Jeg gik fra en D skål til en A skål da jeg var 16... Der havde jeg nemlig tabt mig meget (ca. 25 kg) Så de trænger til både det ene og det andet... Men jeg venter til jeg har tabt de 30-35 kg jeg skal af med...

Knus

Anmeld

11. oktober 2008

Honningblomst

Mangler en svarmulighed... Jeg vil gerne have dem større og så også løftet dem...
Jeg gik fra en D skål til en A skål da jeg var 16... Der havde jeg nemlig tabt mig meget (ca. 25 kg) Så de trænger til både det ene og det andet... Men jeg venter til jeg har tabt de 30-35 kg jeg skal af med...

Knus
Ville de så ikke være nok ved løft??

Anmeld

11. oktober 2008

MorCamilla

JA... Jeg har gjort det en gang, for at få fjernet en knude, så det var ikke et valg som sådan... Men JA jeg vil gøre det igen, når mit bryst er vokset ordenligt sammen, så jeg kan få "fyldt det ud igen" så de igen bliver ens... Må indrømme at jeg har overvejet at få dem lavet lidt større når jeg nu alligevel skal i gang, jeg kan ALDRIG komme til at amme alligevel, (da de har fjernet mælketilførslen) Men det er stadig en tanke jeg leger med og ved ikke om det er noget jeg gør alligevel... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.