Som nogen af jer ved så har MoarJ en svær graviditet og i går aftes kom der en komplikation. Nedenstående er hendes egen fortælling og jeg har lovet at fortælle jer om det 
"Da jeg kom på fødegangen, blev scannet alt var fint... Bagefter lavede han en gu - livmoder halsen var fint lukket. Det eneste han kunne se var noget celle halløj som havde samlet blodansamlinger, når baby vokser, bliver de presset på og springer. De kommer for det meste ved p-piller.. blødningen stoppede en smule mens jeg var på fødegangen... da jeg kom hjem og gik i seng, var blødningen minimal... vågnede kl. 4 i morges, var blødt igennem alt, blødningen var ligesom igår aftes, frisk blod, som stoppede kort tid efter.. og siden da har der været lidt når jeg har tørret mig.
Er rigtig træt og tør ikke rigtig lave noget, så ligger i sengen og slapper af... Hvis sådan en blødning opstår i nat igen, ringer jeg til lægen... MEN - selvom blødningen er tilstede, mærker jeg altså stadig den lille komme med små puf..
Igår var det rene helvede... Kunne ikke styre mine ben, så meget rystede de... Tiden var lang fra jeg blev hentet, til jeg var hjemme igen...
Under hele forløbet fulgte min tidligere jordemoder mig.. Åh det var dejligt... "
Det er bare så godt og heldigt at der ikke er en abort! pyyyhhh!!! 
Anmeld