Hvem er god til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Halbschön

...at skrive en ansøgning? Jeg er lige blevet uddannet sygeplejerske, og jobmulighederne er på nuværende tidspunkt virkelig ringe. Øv.. Men jeg har så i stedet valgt at søge ind på min drømmeuddannelse, men da mit gymnasiegennemsnit ikke er højt nok til at opnå optagelse, skal jeg skrive en dispensationsansøgning og vedlægge min optagelsesansøgning.. Jeg skal skrive, hvorfor de skal se bort fra minimumskravet...

Jeg vil jo så hammer gerne ind på den uddannelse, så den dispensationsansøgning skal bare sidde lige i skabet!

Hvis der er nogle der mener de er gode til det, så skriv, så sender jeg min ansøgning til jer i en pb

På forhånd tak for hjælpen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg opper den lige, for jeg ved at der en eller to herinde der er god til det Kan bare ikke lige huske hvem

Anmeld

13. marts 2011

Halbschön

Jeanne skriver:

Jeg opper den lige, for jeg ved at der en eller to herinde der er god til det Kan bare ikke lige huske hvem

tak rigtig sødt af dig

sender den dog snart afsted så håber der snart er nogen der melder sig på banen

Anmeld

13. marts 2011

Anne85

Jeg tror ikke jeg er god til det... mne bliver da nysgerrig efter at høre hvad det er du skal læse?

Hilsen en med-sygeplejerske

Anmeld

13. marts 2011

Halbschön

Anne85 skriver:

Jeg tror ikke jeg er god til det... mne bliver da nysgerrig efter at høre hvad det er du skal læse?

Hilsen en med-sygeplejerske

Jeg søger ind på medicin studiet i Odense Det er jo håbløst at finde job lige nu, især når det skal være i Kolding

Anmeld

13. marts 2011

Anne85

R&N skriver:

Jeg søger ind på medicin studiet i Odense Det er jo håbløst at finde job lige nu, især når det skal være i Kolding

Sejt