Hvem er god til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Halbschön

...at skrive en ansøgning? Jeg er lige blevet uddannet sygeplejerske, og jobmulighederne er på nuværende tidspunkt virkelig ringe. Øv.. Men jeg har så i stedet valgt at søge ind på min drømmeuddannelse, men da mit gymnasiegennemsnit ikke er højt nok til at opnå optagelse, skal jeg skrive en dispensationsansøgning og vedlægge min optagelsesansøgning.. Jeg skal skrive, hvorfor de skal se bort fra minimumskravet...

Jeg vil jo så hammer gerne ind på den uddannelse, så den dispensationsansøgning skal bare sidde lige i skabet!

Hvis der er nogle der mener de er gode til det, så skriv, så sender jeg min ansøgning til jer i en pb

På forhånd tak for hjælpen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg opper den lige, for jeg ved at der en eller to herinde der er god til det Kan bare ikke lige huske hvem

Anmeld

13. marts 2011

Halbschön

Jeanne skriver:

Jeg opper den lige, for jeg ved at der en eller to herinde der er god til det Kan bare ikke lige huske hvem

tak rigtig sødt af dig

sender den dog snart afsted så håber der snart er nogen der melder sig på banen

Anmeld

13. marts 2011

Anne85

Jeg tror ikke jeg er god til det... mne bliver da nysgerrig efter at høre hvad det er du skal læse?

Hilsen en med-sygeplejerske

Anmeld

13. marts 2011

Halbschön

Anne85 skriver:

Jeg tror ikke jeg er god til det... mne bliver da nysgerrig efter at høre hvad det er du skal læse?

Hilsen en med-sygeplejerske

Jeg søger ind på medicin studiet i Odense Det er jo håbløst at finde job lige nu, især når det skal være i Kolding

Anmeld

13. marts 2011

Anne85

R&N skriver:

Jeg søger ind på medicin studiet i Odense Det er jo håbløst at finde job lige nu, især når det skal være i Kolding

Sejt  

Synes ellers der er en del job lige nu her i Kolding... men det er nok fordi jeg kigger sygeplejestillinger i psykiatrien

Anmeld

13. marts 2011

Sofia24

R&N skriver:

Hov Hej

Er da glad for jeg læste alle indlæggende  Jeg læser medicin i Odense! Jeg er i fuld gang med kandidaten og sidder faktisk med når der læses ansøgninger og ved den mundtlige optagelsesprøve  

Må jo ikke "røbe" noget, men kan give dig nogle gode råd med på vejen - det gør vi jo alligevel til alle dem som ringer ind og spørger hvordan og hvorledes såååå........

Det er SÅ vigtigt at du gør din ansøgning MOTIVERET og virkelig gør noget ud af hvad DU kan bidrage med på studiet og hvorfor de netop skal vælge DIG frem for de 1500 andre... Det er første skridt på vejen mod en invitation til samtale og test

Har du noget at spørge om er du velkommen

Sofia

Anmeld

13. marts 2011

Halbschön

Sofia24 skriver:

Hov Hej

Er da glad for jeg læste alle indlæggende  Jeg læser medicin i Odense! Jeg er i fuld gang med kandidaten og sidder faktisk med når der læses ansøgninger og ved den mundtlige optagelsesprøve  

Må jo ikke "røbe" noget, men kan give dig nogle gode råd med på vejen - det gør vi jo alligevel til alle dem som ringer ind og spørger hvordan og hvorledes såååå........

Det er SÅ vigtigt at du gør din ansøgning MOTIVERET og virkelig gør noget ud af hvad DU kan bidrage med på studiet og hvorfor de netop skal vælge DIG frem for de 1500 andre... Det er første skridt på vejen mod en invitation til samtale og test

Har du noget at spørge om er du velkommen

Sofia

Ej, du er jo lige den perfekte hjælp!!! jeg har nemlig været i tvivl om jeg meget jeg skulle skrive, for jeg kunne se at jeg ikke skulle skrive en decideret motiveret ansøgning... Det jeg skal, er nemlig at søge dispensation for minimumskravet.. Kan jeg sende den til dig i en pb, så kan det være du vil læse den igennem?

Anmeld

13. marts 2011

Halbschön

Anne85 skriver:

Sejt  

Synes ellers der er en del job lige nu her i Kolding... men det er nok fordi jeg kigger sygeplejestillinger i psykiatrien

Ja, det er det nok jeg har også søgt - skal man jo som ledig, men psykiatrien er SLET ikke mig, desværre

Anmeld

13. marts 2011

Sofia24

R&N skriver:

Ej, du er jo lige den perfekte hjælp!!! jeg har nemlig været i tvivl om jeg meget jeg skulle skrive, for jeg kunne se at jeg ikke skulle skrive en decideret motiveret ansøgning... Det jeg skal, er nemlig at søge dispensation for minimumskravet.. Kan jeg sende den til dig i en pb, så kan det være du vil læse den igennem?

Hej - undskyld jeg først svarer nu... Har en lille gut der skulle puttes  

Jeg har ikke læst din ansøgning endnu, men skal nok gøre det!

Jeg skal lige forstå det helt rigtigt - altså du søger om dispensation til at søge fordi du ikke har de påkrævede adgangskrav eller er jeg helt galt på den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.