En underlig efterlysning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Trine89

Kæresten og jeg er igang med at pakke alle vores ting ned da vi skal flytte i næste weekend. 

men når man har samlet to lejligheder en gang har man jo et HAV af glas og andre skrøbelige ting som jo skal pakkes i Avispapir..

men nu er vi løbet  tør for avis og mangler en del endnu.. vi får ikke selv lokal avisen og sår'n så det er jo begrænsende hvormeget vi har haft.. 

Så er der mon nogle i Nyborg som har noget avis papir som vi måske kan befrie jer for..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Trine89 skriver:

Kæresten og jeg er igang med at pakke alle vores ting ned da vi skal flytte i næste weekend. 

men når man har samlet to lejligheder en gang har man jo et HAV af glas og andre skrøbelige ting som jo skal pakkes i Avispapir..

men nu er vi løbet  tør for avis og mangler en del endnu.. vi får ikke selv lokal avisen og sår'n så det er jo begrænsende hvormeget vi har haft.. 

Så er der mon nogle i Nyborg som har noget avis papir som vi måske kan befrie jer for..  

Nu ved jeg jo ik hvordan det er hs jer, men i vores kommune er der en gratis avis, Uge nyt, og den ligger altid i netto/fakta eller andre butikker, som man frit kan tage!

Stine og Lisa.

Anmeld

13. marts 2011

AnneBJ

Trine89 skriver:

Ellers så smut i Fakta, Rema eller anden discount butik og købt engangs skum vaskeklude. - Jep, dem til babyer!

Vi bruger aldrig andet når vi skal pakke noget ned! De beskytter SÅ godt, sværter ikke på fingrene, og det er billigt!

Anmeld

13. marts 2011

Nemesis

hvad med at bruge viskestykker, håndklæder, sengetøj og alt det der alligevel skal pakkes ned også?

Så slipper i ogs for at skulle vaske servicet op igen. Det er sådan jeg har gjort når jeg har flyttet...og det har jeg faktisk gjort en del gange.

:-) Sisse som hverken bor ved nyborg eller har aviser

Anmeld

13. marts 2011

Trine89

Tilmeldt skriver:

Nu ved jeg jo ik hvordan det er hs jer, men i vores kommune er der en gratis avis, Uge nyt, og den ligger altid i netto/fakta eller andre butikker, som man frit kan tage!

Stine og Lisa.

Hmm den kendte jeg ikke lige til :s syntes heller ikke jeg har set de aviser i butikkerne. 

Men det ender nok med at jeg må sende manden op til stationen og se om der ligge nogle gamle metro-aviser heh

Anmeld

13. marts 2011

Trine89

AnneBJ skriver:

Ellers så smut i Fakta, Rema eller anden discount butik og købt engangs skum vaskeklude. - Jep, dem til babyer!

Vi bruger aldrig andet når vi skal pakke noget ned! De beskytter SÅ godt, sværter ikke på fingrene, og det er billigt!

Skide smart ide.. det vil jeg helt sikkert lige huske.. tror dog bare vi fortsætter med avis denne gang.. 

Anmeld

13. marts 2011

Trine89

ladydan1 skriver:

hvad med at bruge viskestykker, håndklæder, sengetøj og alt det der alligevel skal pakkes ned også?

Så slipper i ogs for at skulle vaske servicet op igen. Det er sådan jeg har gjort når jeg har flyttet...og det har jeg faktisk gjort en del gange.

:-) Sisse som hverken bor ved nyborg eller har aviser

Jah det har jeg også gjordt engang.. men vi er desværre håbløst bag ud med vaksetøjet fordi vi har brugte meget til på det her med flytning og så har der være lidt for meget overarbjede de sidste par uger

Anmeld

13. marts 2011

SaNiNa

Banegårde plejer at have gratisaviser.

Anmeld

13. marts 2011

Manakauapo

Hej søde.

Hvor mange skal I bruge?

Anmeld

13. marts 2011

Trine89

Sanne og Nicklas skriver:

Banegårde plejer at have gratisaviser.

Jep har også sagt til manden jeg syntes han skulle gå der op.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.