Fine fine negle :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Frøken J.

Hej Piger! Har før set nogen skrive, at de laver billige negle, men det er bare lidt langt væk. Så er der nogen herinde omkring Århusområdet der laver billige negle? Eller kender i nogen? Som self. stadig er pæne.. Og må man overhovedet få lavet negle, når man er gravid?

Skal ikke have lavet noget vildt, de skal heller ikke være særlig lange og vilde.. Nårh ja, og er der nogen der giver rabat, hvis man kun har 9 fingre? Det er tilfældet her, da jeg mistede venstre pegefinger som 2-årig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Dinna88

Jeg kender en i Hadsten, hun laver mine negle! Kunne det være noget?

Anmeld

13. marts 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Jeg kender en i Hadsten, hun laver mine negle! Kunne det være noget?

DEt er da en mulighed! Hvad tager hun, og er hun god?

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Secrets skriver:

DEt er da en mulighed! Hvad tager hun, og er hun god?

Uhm. Nok en 300 kr. tror jeg. Men hold mig ikke på det! Hende og jeg har nemlig en særlig aftale  Men ja, hun er rigtig dygtig. Hun kan ikke lave en sørens masse forskellige, hippe mønstre, men simple, fine mønste er hun kanon til. Og noget af det bedste ved hende er at er DU ikke tilfreds med mønsteret, så fjerner hun det og laver det om. Og så har hun alverdens farver. 

Hun har sagt til mig at jeg baaare skal sprede ordet om hende, skal jeg sende hende en sms om hun er med på det?

Anmeld

13. marts 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Uhm. Nok en 300 kr. tror jeg. Men hold mig ikke på det! Hende og jeg har nemlig en særlig aftale  Men ja, hun er rigtig dygtig. Hun kan ikke lave en sørens masse forskellige, hippe mønstre, men simple, fine mønste er hun kanon til. Og noget af det bedste ved hende er at er DU ikke tilfreds med mønsteret, så fjerner hun det og laver det om. Og så har hun alverdens farver. 

Hun har sagt til mig at jeg baaare skal sprede ordet om hende, skal jeg sende hende en sms om hun er med på det?

Jamen det er sådan set ikke en gang sikkert, at jeg vil have alle mulige farver og mønstre, jeg er lidt mere til naturel Du må godt lige prøve at kontakte hende, men jeg skal lige undersøge omkring om man overhovedet må som gravid osv. Jeg mindes nemlig, da jeg fik lavet negle for læææææænge siden, at der blev brugt nogle halvskrappe kemikalier til nogle af tingene

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Jamen det er sådan set ikke en gang sikkert, at jeg vil have alle mulige farver og mønstre, jeg er lidt mere til naturel Du må godt lige prøve at kontakte hende, men jeg skal lige undersøge omkring om man overhovedet må som gravid osv. Jeg mindes nemlig, da jeg fik lavet negle for læææææænge siden, at der blev brugt nogle halvskrappe kemikalier til nogle af tingene

(Det er nu også det pæneste.... 

Jamen, okay, du kan jo bare sende mig et brev hvis det er

Anmeld

13. marts 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

(Det er nu også det pæneste.... 

Jamen, okay, du kan jo bare sende mig et brev hvis det er

Synes jeg også Er det acryl, gele, eller?

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Synes jeg også Er det acryl, gele, eller?

Gele Jeg  ved faktisk ikke hvordan det der akryl fungerer? Men hun lægger negle på først, klipper dem til, og så gele i flere lag.

Anmeld

13. marts 2011

de-wett

hey man må gerne få lavet negle når man er gravid  jeg fik det selv lavet 5 gange da jeg ventede caroline. spurgte faktisk min sp om det kunne skade og det kan det ikke for det trækker ikke ind i huden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.