børn til koncert/hingstekårring (galleshow9

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ku du finde på at tage baby med til koncert/hingstekåring?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

624 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Jeg var igår til hingstekårring, og så mange mødre som havde deres bitte små babyer med i barnevognen, og det er egentlig okay...

Men da vi så om aftenen stod i gud ved hvor mange meter kø for at komme ind til gallashowet står der foran mig en mor med et spædbarn (1-3 mdr gammelt)

Jeg tænkte simpelthen bare HVAD???

Der er så mega højt musik, folk der skriger, klapper, stamper i gulvet osv osv....

Jeg kunne ALDRIG drømme om at tage så lille et spædbarn med til sådan noget....

Da Nicklas var 1 år gammel var han med deroppe i barnevogn, men kun rundt og kigge opvisningsbane og selve messen. Syntes det er så synd de skal med ind hvor det larmer som en i pokker...

Hvad er din holdning, høre børn til steder hvor der er højt musik og andet højt larm??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Majbriteriksen

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Jeg var igår til hingstekårring, og så mange mødre som havde deres bitte små babyer med i barnevognen, og det er egentlig okay...

Men da vi så om aftenen stod i gud ved hvor mange meter kø for at komme ind til gallashowet står der foran mig en mor med et spædbarn (1-3 mdr gammelt)

Der er så mega højt musik, folk der skriger, klapper, stamper i gulvet osv osv....

Da Nicklas var 1 år gammel var han med deroppe i barnevogn, men kun rundt og kigge opvisningsbane og selve messen. Syntes det er så synd de skal med ind hvor det larmer som en i pokker...

Hvad er din holdning, høre børn til steder hvor der er højt musik og andet højt larm??

Jeg syntes heller ikke at de hører hjemme der-men lige så meget fordi at de også kunne ødelægge stemningen for sidemanden. Ved selv hvor fedt det show er-kuldegysninger fra start til slut. Var et godt i år?

Anmeld

13. marts 2011

Fru Nielsen

Majbriteriksen skriver:

Jeg syntes heller ikke at de hører hjemme der-men lige så meget fordi at de også kunne ødelægge stemningen for sidemanden. Ved selv hvor fedt det show er-kuldegysninger fra start til slut. Var et godt i år?

Var heeelt vild godt... Som man plejer sad man igen og tænkte hvordan pokker gør de det, og samme tid var det virkelig undeholdende.....

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Jeg synes det er skide synd for barnet, hvis det er et sted hvor det umuligt ville kunne finde ro. Jeg blev SÅ arrig på smuk fest sidste år, at jeg kommenterede på det. Der gik en kvinde forbi mig om aftenen med et barn på måske tre år med høreværn, hvilket er HELT ok, glimenrende løsning. Men så havde hun også et meget lille spædbarn med, som hun gik og bar. Det havde fået en stofble bundet om hovedet, og så lå det ellers der i armene og var BUNDulykkeligt! Og det var altså nede ved bøgescenerne, hvor musikken er møg høj når der er rockkoncert, og det var der sørme lige på det tidspunkt. Da hun gik forbi var det liiige dråben der fik glasset til at flyde over, så det fløj ud af mig at jeg SIMPELTHEN ikke kunne ha' med at gøre, at forældre trækker deres børn med sådan nogle steder. Jeg så så mange af dem hele festivallen igennem, men det her var om aftenen, musikken var sindssygt højt og barnet var ulykkeligt.

Anmeld

13. marts 2011

Fenja09

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Har stemt NEJ - synes slet ikke at børn hører til et sted med højt musik, evt fulde mennesker osv. Synes det er enormt egoistisk af forældrene - det er jo ikke fordi barnet får noget ud af oplevelsen

Alting til sin tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.