Plastikhjul på klapvogn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Swerg

Hej piger ..

Jeg er igang med at finde en paraplyklapvogn som vi skal have med på ferie..

Hvilken klapvogn ville i anbefale ? Og hvad med de der plastikhjul? Er det ikke for ''ubehageligt'' for barnet ? Rasler det ikke meget når man går på astfald ??

Hvad er Jeres erfaringer ??

Har selv kigget på en Carena Easy ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Swerg

Opsedasse basse ..

Slet ingen ???

Anmeld

13. marts 2011

Swerg

Slet ingen der har nogen erfaring ????

Anmeld

14. marts 2011

Swerg

15. marts 2011

Mille83

Elias<3 skriver:

Hej piger ..

Jeg er igang med at finde en paraplyklapvogn som vi skal have med på ferie..

Hvilken klapvogn ville i anbefale ? Og hvad med de der plastikhjul? Er det ikke for ''ubehageligt'' for barnet ? Rasler det ikke meget når man går på astfald ??

Hvad er Jeres erfaringer ??

Har selv kigget på en Carena Easy ..

Vi har lige været på lanzarote med en carena easy og jeg kan bare sige den er fantastisk 

Vi var SÅ glade for den og ryggen kan næsten ligges helt ned så vores datter (10 mdr) sov helt udmærket i den...

Anmeld

15. marts 2011

Swerg

Mille83 skriver:

Vi har lige været på lanzarote med en carena easy og jeg kan bare sige den er fantastisk 

Vi var SÅ glade for den og ryggen kan næsten ligges helt ned så vores datter (10 mdr) sov helt udmærket i den...

Skønt med feedback !

Vi overvejer nemlig også at få fingrene i en Carena Easy, den ser super lækker ud !!

Anmeld

15. marts 2011

Mille83

Elias<3 skriver:

Skønt med feedback !

Vi overvejer nemlig også at få fingrene i en Carena Easy, den ser super lækker ud !!

Det er den også og rigtig nem og slå op og ned  

Så jeg kan kun anbefale den, men hvis i skal have den som reserve klapvogn så køb den evt brugt, der er mange på den blå avis osv, vi fandt den selv i babyvest (brugt) den blev brugt som udstilling også pruttede vi lidt om prisen, fik den til halv pris 

Anmeld

15. marts 2011

Swerg

Mille83 skriver:

Det er den også og rigtig nem og slå op og ned  

Så jeg kan kun anbefale den, men hvis i skal have den som reserve klapvogn så køb den evt brugt, der er mange på den blå avis osv, vi fandt den selv i babyvest (brugt) den blev brugt som udstilling også pruttede vi lidt om prisen, fik den til halv pris 

Det vil jeg helt sikkert gøre ! Tak !!!

Anmeld

15. marts 2011

Mille83

Elias<3 skriver:

Det vil jeg helt sikkert gøre ! Tak !!!

Selv tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.