ferie i dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

karina1980

ja vi har besluttet os for at holde ferie i dk igen i år, men nøj det er dyrt

jeg har selv nogle ideer om hvor jeg gerne vil hen så som rømø, fanø og bornholm igen, men det kunne jo være i andre sad med nogle super feriesteder.

hvor har i holdt ferie i dk? var det godt og børnevenligt?

vi regner med at skulle afsted i en uges tid og der skal jo helst være noget for de lidt større børn, da mine jo nu er 7(om lidt) og 9 år.

kom frisk med et par bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

TbCp

Sidste sommer var vi en uge i Blåvand og det tror jeg vi skal igen i år....
Jeg synes bare der er rigtig dejligt

Anmeld

13. marts 2011

Nenus

Altså, jeg har været i Søndervig, Ærtebølle og Agger i sommerhus, og vi var os 6 søskende og vores forældre. Jeg har verdens bedste minder fra de ture - og det er også sådan jeg i fremtiden vil holde ferie, når jeg får stiftet egen familie

Hvis man ikke er så god til at finde på ting at lave selv, kunne man jo også tage til sådan noget som skallerup klit feriecenter? Der kunne jeg ihvertfald godt selv tænke mig at komme til engang

Anmeld

13. marts 2011

karina1980

TbCp skriver:

Sidste sommer var vi en uge i Blåvand og det tror jeg vi skal igen i år....
Jeg synes bare der er rigtig dejligt

har faktisk kigget lidt på blåvand, men kender ikke rigtig til det

Anmeld

13. marts 2011

karina1980

@nn@ skriver:

Altså, jeg har været i Søndervig, Ærtebølle og Agger i sommerhus, og vi var os 6 søskende og vores forældre. Jeg har verdens bedste minder fra de ture - og det er også sådan jeg i fremtiden vil holde ferie, når jeg får stiftet egen familie

Hvis man ikke er så god til at finde på ting at lave selv, kunne man jo også tage til sådan noget som skallerup klit feriecenter? Der kunne jeg ihvertfald godt selv tænke mig at komme til engang

det også derfor jeg gerne ville til fanø igen, jeg har super mange gode minder derfra og hverken mand eller børn har været der. men det betyder jo ikke at de får det ligesådan

Anmeld

13. marts 2011

jydeinden

blåvand synes jeg er et dejligt sted

ellers er bornholm rigtigt smukt, og hyggeligt, men desværre bare små dyrt

Anmeld

13. marts 2011

TbCp

karina1980 skriver:

Vi var ihvertfald vilde med det

Anmeld

14. marts 2011

karina1980

jydeinden skriver:

blåvand synes jeg er et dejligt sted

ellers er bornholm rigtigt smukt, og hyggeligt, men desværre bare små dyrt

ja der er bare super lækkert på Bornholm, der var vi sidste år og det skal vi helt sikkert igen

Anmeld

14. marts 2011

samantha1986

Jeg kan så se at det jeg skriver nu er et helt andet sted. Men vi var i KBH sidste sommer. Vi har dog ikke nogen børn, men vi boede på et børnevenligt hotel. Scandic i sydhavnen. Det var så hyggeligt et sted og børn var sat i centrum. Plus vi var på bakken og hvor det er utrolig meget familie præget. det samme er zoo og danmarks aquarium. der er mange ting i KBH som vi oplevede var rigtig børnevenligt.

Vi købte to copenhagen cards. som gjaldt i 3 døgn. tror vi gav 400 for hver. men det gav gratis adgang til det meste eller rabat til mange ting. Vi sparede rigtig meget ved at købe sådan et. plus du kunne køre gratis med s tog og metro.

Anmeld

14. marts 2011

LittleStarsMadeByUs <3

karina1980 skriver:

Blåvand og omegn er super lækkert... Der var en hjemmeside, uha , hvad hed den nu, der kunne man leje et sommerhus lidt udenfor Blåvand helt ned til 2500 pr uge, men så de jo lidt ældre, og man skal køre 10 min før man er ved by, vand og vandland osv. Men, det synes jeg ikke var så dyrt, men så blev det Kreta her istedet. Men, jeg kan godt lide de lidt afsidedes sommerhuse, der kan man også være sig selv og børnene kan boltre sig i naturenog skoven omkring sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.