Enormt meget mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Anonym trådstarter

kan slet ikke holde det ud .... jeg havde en positiv test forleden, men idag er min mens kommet med totalt fornyet styrke af en art! for SATAN hvor gør det altså ondt hele underlivet og lænden er en stor hård bold følelses det som! aaaaaaaaaaav

I nat vågnede jeg os ved et af de dersens kniv stik i venstre æggestok - det følelses som om det kom derfra.

Lægen er kontaktet - altså vagtlægen så nu må vi se hvad der sker når jeg skal derop..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

kan slet ikke holde det ud .... jeg havde en positiv test forleden, men idag er min mens kommet med totalt fornyet styrke af en art! for SATAN hvor gør det altså ondt hele underlivet og lænden er en stor hård bold følelses det som! aaaaaaaaaaav

I nat vågnede jeg os ved et af de dersens kniv stik i venstre æggestok - det følelses som om det kom derfra.

Lægen er kontaktet - altså vagtlægen så nu må vi se hvad der sker når jeg skal derop..

Det lyder bestemt ikke rart. Noget nyt?

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Det lyder bestemt ikke rart. Noget nyt?

jamen jeg har ingen graviditet overhovedet så testen må have lavet fejl, for han scannede mig og der var ingenting ? så jeg er rigtig ked af det

Anmeld

13. marts 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

jamen jeg har ingen graviditet overhovedet så testen må have lavet fejl, for han scannede mig og der var ingenting ? så jeg er rigtig ked af det

Har du blødt? for det kan jo have været have været en SA. Men øv og lige en  herfra.

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Har du blødt? for det kan jo have været have været en SA. Men øv og lige en  herfra.

ja jeg bløder meget meget lidt, i forhold til smerterne.... men jeg blev scannet og han kunne ikke se jeg sku være gravid, hverken graviditets sæk eller noget som helst var der...

Anmeld

13. marts 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

ja jeg bløder meget meget lidt, i forhold til smerterne.... men jeg blev scannet og han kunne ikke se jeg sku være gravid, hverken graviditets sæk eller noget som helst var der...

Arh øv. Men ja, så er det jo bare at komme op på heste og igang i jeres tempo igen.

Håber snart smerterne forsvinder

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Arh øv. Men ja, så er det jo bare at komme op på heste og igang i jeres tempo igen.

Håber snart smerterne forsvinder

hehe ja det er bare op igen jeg håber den snart er der hvis ik den er, han sagde der godt ku gå noget tid før man ku se det på scanneren.... men altså tror ikke på noget

og mange tak, håber os selv smerterne snart forsvinder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.