Må jeg se jeres spisebord???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.410 visninger
96 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

NoName

Hej,

jeg er ved at være GODT træt af vores spisebord i køkkenet, det er så dingel og stolene er ved at falde sammen.

så mangler derfor lidt inspiration til et nyt. JA ja det er "bare" et spisebord, men det må jo også godt se pænt ud og have nogle gode stole.

hvor har i købt jeres og hvad har i givet for det???

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Olivers-Moar

noname skriver:

Hej,

jeg er ved at være GODT træt af vores spisebord i køkkenet, det er så dingel og stolene er ved at falde sammen.

så mangler derfor lidt inspiration til et nyt. JA ja det er "bare" et spisebord, men det må jeg også godt se pænt ud og have nogle gode stole.

NoName

Anmeld

13. marts 2011

Malthesmoar

Vi har Silon fra Ilva

Er SUPER glade for det, kræver dog lidt plads

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2011

Ryberg

det her er vores spisebord i "rå" udgave.... jeg har så en hvid voksdug over...  og puder på stolene

8 stole, og der er plads til flere.. massivt, du kan rent faktisk stå på det og danse... og så er der skuffe under bordet og du kan slibe det ned hvis det får mærker eller pletter...

er HAMRENDE glad for det.... er til rå træ borde, netop fordi man så kan slibe det

jeg fik det til en røverpris, købte det af en nærtstående person, som solgte det til en del under halv pris... så fik det til 4000 ....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2011

NoName

Malthesmoar skriver:

Vi har Silon fra Ilva

Er SUPER glade for det, kræver dog lidt plads

Ja, det der er bare super flot, vi har et der ligner det meget i stuen og ja det kræver en del plads.

vi har slet slet ikke plads til sådan et i køkkenet - desværre

Anmeld

13. marts 2011

Olivers-Moar

Hvordan satte i billedet på?

Anmeld

13. marts 2011

NoName

KittyGirl skriver:

det her er vores spisebord i "rå" udgave.... jeg har så en hvid voksdug over...

8 stole, og der er plads til flere.. massivt, du kan rent faktisk stå på det og danse... og så er der skuffe under bordet og du kan slibe det ned hvis det får mærker eller pletter...

er HAMRENDE glad for det.... er til rå træ borde, netop fordi man så kan slibe det

jeg fik det til en røverpris, købte det af en nærtstående person, som solgte det til en del under halv pris... så fik det til 4000 ....

shit det er et stort bord, og det ser lækkert ud, har du været oppe og danse på det????? tihi

vi har desværre ikke plads til sådan et stort bord i vores lille køkken.

Anmeld

13. marts 2011

NoName

Olivers-Moar skriver:

Hvordan satte i billedet på?

lige under boksen hvor du skriver, står er der en blå knap hvor der står indsæt billede fra computer

ellers kan man finde billledet på nettet og kopiere det over

Anmeld

13. marts 2011

PernilleB

noname skriver:

Hej,

så mangler derfor lidt inspiration til et nyt. JA ja det er "bare" et spisebord, men det må jo også godt se pænt ud og have nogle gode stole.

NoName

Jeg har mit bord med stole til salg hvis det var noget..??

Anmeld

13. marts 2011

Aves.

Det billigste fra Ikea... stolene skal jeg dog ikke have, men i stedet dem på det andet billede...malet hvide...mine smukke Børge Mogensen stole, som jeg fik huslet mig til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.