Bare en lille hilsen her fra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

MORJESPERSEN

Hej Piger

Ja så har jeg boet her i lejligheden i næsten 14dage... og må sige jeg er blevet en pige med mere overskud, men men men jeg ski Mikael, er ikke glad for at sige det.

Pigerne er hos ham denne weekendt- så det var mening jeg skulle slappe af og samle energi til de kommer hjem i dag, men jeg har bare tænkt på dem hele tiden jeg kan ikke vente med de kommer hjem.

Mikael og jeg er begyndt at kunne snkke sammen igen, men der skal ik så meget til at vælte korthuset. I dag skal vi blive egni om hvordan vi fordeler pigerne... er spændt på hvordan det kommer til at forløbe. Jeg er næsten på plads i lejligheden, men det er bare ikke det samme som huset.... skal lige vænde mig til man kan høre andre end en selv og pigerne....

Vi havde en god tur til Fyn i sidste weekendt hvor jeg jo fejrede pigernes 2år fødselsdag.... de var glade og tilpasse og chamede sig bare ind på alle.....

På tirsdag starter jeg i min første praktik som er på sygehuset, jeg skal på hjerte afdelingen- meget spændene, men også den sværeste afdeling for der forventes extra meget. Men det ser jeg kun som en god ting, for så lære man jo tingene.....

Så vores nye rymte kommer til at hedde vi sakl op kl 5 om morgen for at nå det hele- og gab siger jeg bare som er stort B menneske... 

Pigerne trives, men Laura er begyndt at blive meget mor kælde, og græder meget hvis andre siger noget til hende der ik lige passer ind i hendes verden hvorimod Amalie bare er lige glad og tager det i stiv arm... Det kan godt være lidt hårdt at hun hele tiden vil side ved en... men mon ikke bare det er en fase?

Den anden dag målte jeg pigerne da jeg læste en tråd her ind om 2års undersøglsen... som piger også skal til, skal lige have en tid... men de måler 92cm!!!!!Syndes bare det er for vildt til de kun var 46 og 47 cm lange da de kom til verden.... og jeg tror deres vægt siger 15-16 kg... det er ikke små piger vi har men to dejlige store piger der nu vil beste det hele hvis det stod til dem....

Jeg må tilstå at jeg læser med herinde men mit overskud til at skrive har bare ikke været der.... jeg håber dog snart det kommer tilbage....

Her er et billede af mine dejlige piger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Ni-ko-li-ne

MORJESPERSEN skriver:

Hej Piger

Ja så har jeg boet her i lejligheden i næsten 14dage... og må sige jeg er blevet en pige med mere overskud, men men men jeg ski Mikael, er ikke glad for at sige det.

Pigerne er hos ham denne weekendt- så det var mening jeg skulle slappe af og samle energi til de kommer hjem i dag, men jeg har bare tænkt på dem hele tiden jeg kan ikke vente med de kommer hjem.

Mikael og jeg er begyndt at kunne snkke sammen igen, men der skal ik så meget til at vælte korthuset. I dag skal vi blive egni om hvordan vi fordeler pigerne... er spændt på hvordan det kommer til at forløbe. Jeg er næsten på plads i lejligheden, men det er bare ikke det samme som huset.... skal lige vænde mig til man kan høre andre end en selv og pigerne....

Vi havde en god tur til Fyn i sidste weekendt hvor jeg jo fejrede pigernes 2år fødselsdag.... de var glade og tilpasse og chamede sig bare ind på alle.....

På tirsdag starter jeg i min første praktik som er på sygehuset, jeg skal på hjerte afdelingen- meget spændene, men også den sværeste afdeling for der forventes extra meget. Men det ser jeg kun som en god ting, for så lære man jo tingene.....

Så vores nye rymte kommer til at hedde vi sakl op kl 5 om morgen for at nå det hele- og gab siger jeg bare som er stort B menneske... 

Pigerne trives, men Laura er begyndt at blive meget mor kælde, og græder meget hvis andre siger noget til hende der ik lige passer ind i hendes verden hvorimod Amalie bare er lige glad og tager det i stiv arm... Det kan godt være lidt hårdt at hun hele tiden vil side ved en... men mon ikke bare det er en fase?

Den anden dag målte jeg pigerne da jeg læste en tråd her ind om 2års undersøglsen... som piger også skal til, skal lige have en tid... men de måler 92cm!!!!!Syndes bare det er for vildt til de kun var 46 og 47 cm lange da de kom til verden.... og jeg tror deres vægt siger 15-16 kg... det er ikke små piger vi har men to dejlige store piger der nu vil beste det hele hvis det stod til dem....

Jeg må tilstå at jeg læser med herinde men mit overskud til at skrive har bare ikke været der.... jeg håber dog snart det kommer tilbage....

Her er et billede af mine dejlige piger

dejligt at høre fra dig... og under omstændighederne, synes jeg det lyder til at du har det godt.... trods alt! og det er vigtigt!!!!

knus

Anmeld

13. marts 2011

JustAnotherName

Dejligt at høre fra dig. Ønsker dig held og lykke med det hele. Knus

Anmeld

13. marts 2011

anna-jonas

Gi' det hele lidt tid søde Fie....................det er en svær periode du går igennem, og der er ikke andet at gøre end bare at være i den, mærke smerten, savnet og ked-af-det-heden.............men også mærke det begyndende overskud og den ro, der nu kommer over dit og pigernes liv.

Håber at i kan få snakket jer til rette om en god dele ordning, der også giver dig lidt børnefrihed ind imellem.

Anmeld

13. marts 2011

ChatH

Dejligt at høre fra dig!! 

Lyder til i er faldet nogenlunde tilpas og ja som mette skriver giv det lidt tid så du kommer ovenpå igen!

Og vi er her jo altid hvis du har brug for det!

Kæmpe knus fra mig

Anmeld

13. marts 2011

Milka

rigtig godt at høre fra dig, tænker på dig 

Anmeld

13. marts 2011

lion

Hej Piger

Hvor lyder det godt at I er faldet til og at du har det bedre.

Men som Mette siger skal du jo også ha lidt børnefri og lov til at være ked af det.

Det med at Laura bliver være ked af det når andre siger noget til hende, den har Cassandra også nogen gange. Men jeg tror det kommer af utryghed og Lauras humør. For når vi er ude hos fremmede må de nogen gange sige noget tilo hende UDEN hun græder, andre gange må ikke engang hendes bedstefar sige noget til hende uden hun tuder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.