Sikke en fest!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

TbCp

I fredags kørte vi Liva til farmor og farfar... vi havde sådan et behov for at være kærester og få festet lidt... og DET gjorde vi!!!!

Vi fik besøg af mine kusiner, en af deres veninder og 3 af vores venner... og hold da op den fik ikke for lidt da!!!

Vi endte med at tage i byen og festede videre der indtil de LUKKEDE!!!! Hold da op mand... kan ikke huske hvor mange år siden det er at jeg sidst har været vågen til "byen" lukkede!!!

Men det var så fantastisk en aften, vi morede os så meget..... og for at det ikke skal være løgn har jeg for første gang, i den tid vi har kendt hinanden, danset med min mand!!!

Så dejligt med kærestetid!!! Husk at und jer selv det!

Selvom champagne giver lidt ondt i hjernen dagen efter

Og endnu engang undskyld Trine...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

I fredags kørte vi Liva til farmor og farfar... vi havde sådan et behov for at være kærester og få festet lidt... og DET gjorde vi!!!!

Vi fik besøg af mine kusiner, en af deres veninder og 3 af vores venner... og hold da op den fik ikke for lidt da!!!

Vi endte med at tage i byen og festede videre der indtil de LUKKEDE!!!! Hold da op mand... kan ikke huske hvor mange år siden det er at jeg sidst har været vågen til "byen" lukkede!!!

Men det var så fantastisk en aften, vi morede os så meget..... og for at det ikke skal være løgn har jeg for første gang, i den tid vi har kendt hinanden, danset med min mand!!!

ååååååh det lyder som en dejlig fest!! ha ha

undskyld Trine?

Anmeld

13. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ååååååh det lyder som en dejlig fest!! ha ha

undskyld Trine?

Det var en fantastisk fest!

Og ja..øh.. der var vist noget med et par fuldemands-sms'er til Trine

Anmeld

13. marts 2011

JustAnotherName

....Jeg er sleeet ikke jaloux!   Hehe.

Dejligt at I fik mulighed for at MORE JER som et par fest-aber, og hygge Jer natten lang, og danse og være kærester.

Dét trænger mig og Kenneth vist også snart til....
Meeeen det kan være at det bliver til sommer, når jeg fylder 30

Anmeld

13. marts 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

....Jeg er sleeet ikke jaloux!

Hehe, dejligt at I fik mulighed for at MORE JER som et par fest-aber, og hygge Jer natten lang, og danse og være kærester. Dét trænger mig og Kenneth vist også til......Meeeen det kan være at det bliver til sommer, når jeg fylder 30

Selvom jeg var megatræt og havde ondt i hovedet dagen efter, så giver det altså et godt skud energi

Anmeld

13. marts 2011

anna-jonas

Vi er også ved at få øjnene op for kærestetid.................i fredags overraskede Jan mig med, at ungerne blev passet og vi gik i biffen og så " Kongens store tale"................skide god film, og dejligt at sidde i mørket og holde i hånd.

Men godt til jer, Tina...............sådan at sprælle lidt.

Anmeld

13. marts 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Vi er også ved at få øjnene op for kærestetid.................i fredags overraskede Jan mig med, at ungerne blev passet og vi gik i biffen og så " Kongens store tale"................skide god film, og dejligt at sidde i mørket og holde i hånd.

Men godt til jer, Tina...............sådan at sprælle lidt.

Nej hvor skønt!!!

Tror bare det er så vigtigt at gøre den slags ting!

Anmeld

13. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Det var en fantastisk fest!

Og ja..øh.. der var vist noget med et par fuldemands-sms'er til Trine

Anmeld

13. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

I know!!! jeg burde holdes langt væk fra min telefin når der ryger champagne ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.