Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: Sikke da en dejlig fødsel hun har haft
Sikke da en dejlig fødsel hun har haft
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv20 skriver:ENDELIG lidt i 3 i nat kom bøffemand aka SILAS til verdenenDe har de godt, dog liiidt trætte nuBilleder ligges ind senere og det samme med dataer da han ikke er blevet målt og vejet endnu!MEN han er bare en lækker basse med smækre runde kinderMen hvor er det vidunderligt min søster endelig er blevet morStort tillykke til den lille familie
lillespurv20 skriver: ja det tror jeg Lille manden skal dog have lagt sonde fordi hans blodsukker er lavt
ja det tror jeg Lille manden skal dog have lagt sonde fordi hans blodsukker er lavt
hvornår skal du så se ham?
stort tillykke med den lille nu og sikke en fin vægt
så er der i dag et lille vidunder barn der er kommet til verden og denne dato vil altid være noget særlig for ham
Stort tillykke til jer alle!!
Stort tillykke til den nybagte mor.... Og selvfølgelig også et tillykke til den stolte moster
Stort tillykke til din søs og dig
lillespurv20 skriver: ENDELIG lidt i 3 i nat kom bøffemand aka SILAS til verdenenDe har de godt, dog liiidt trætte nuBilleder ligges ind senere og det samme med dataer da han ikke er blevet målt og vejet endnu!MEN han er bare en lækker basse med smækre runde kinderMen hvor er det vidunderligt min søster endelig er blevet morStort tillykke til den lille familie
ENDELIG lidt i 3 i nat kom bøffemand aka SILAS til verdenenDe har de godt, dog liiidt trætte nuBilleder ligges ind senere og det samme med dataer da han ikke er blevet målt og vejet endnu!MEN han er bare en lækker basse med smækre runde kinderMen hvor er det vidunderligt min søster endelig er blevet morStort tillykke til den lille familie
Stort tillykke med det
KærligstSussie
Srort tillkkeDet må være helt fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128