Jeg går snart hjemmefra!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Nalle

Ja, det er hvad jeg gør!

Uanset hvad jeg siger eller gør, bliver alt svaret negativt, er ved at gå ud af mit gode skind! ..

Intet er godt nok, alt er forkert, jamen for h*lved, menneske, så sig dog hvad der er galt i stedet for!

Alt bliver vendt til noget negativt, uanset hvad jeg siger, skal det nok blive forskruet.

Nu det fandme snart nok!

Jeg kan intet gøre rigtigt, dét kan for f*nden ikke være rigtigt!

Ja, undskyld mit brok, er bare så arrig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Benjamins'mor

MÆND ALTSÅ!

Undskyld, men de er bare SÅ TRÆLSE engang imellem! Kan helt blive vred når jeg ser et indlæg som dit.  Det er fandme ikke fair, at os kvinder nogle gange bliver behandlet sådan!

Anmeld

12. marts 2011

Ranarupta

Der må være noget i vandet!
Min er også belastende idag - og det skal jeg rode med, samtidigt med at vores søn ligger med 39,7 i feber

MÆND!

Anmeld

13. marts 2011

jydeinden

mænd kan nogen gange være aller dejligst... når de slet ingenting siger

Anmeld

13. marts 2011

nilletøz

Hmm tror sku der er noget med de mænd i dag...

Her hjemme, er den også galt. ALT blir vendt til det negative...

Selv min far er tvær!

Anmeld

13. marts 2011

<3

Måske i skulle tage en pause så gan kan få ro og fred til at tænke over hvad han vil. Kan en af jer ikke tage et andet sted hen?Og nej det er nemlig ikke til at holde ud!!

Anmeld

13. marts 2011

Tkcuf

Intet er værre end mande-pms..

Anmeld

13. marts 2011

Nalle

Kirle skriver:

Måske i skulle tage en pause så gan kan få ro og fred til at tænke over hvad han vil. Kan en af jer ikke tage et andet sted hen?Og nej det er nemlig ikke til at holde ud!!

Han ved skam godt hvad han vil. han skal lærer at lade være med at være så skide negativ.

Og pauser det holder man ikke i mit hoved.

Anmeld

13. marts 2011

quar20

Nalle skriver:

Ja, det er hvad jeg gør!

Uanset hvad jeg siger eller gør, bliver alt svaret negativt, er ved at gå ud af mit gode skind! ..

Intet er godt nok, alt er forkert, jamen for h*lved, menneske, så sig dog hvad der er galt i stedet for!

Alt bliver vendt til noget negativt, uanset hvad jeg siger, skal det nok blive forskruet.

Nu det fandme snart nok!

Jeg kan intet gøre rigtigt, dét kan for f*nden ikke være rigtigt!

Ja, undskyld mit brok, er bare så arrig!

KENDER DET søde..

STORT  til dig

Anmeld

13. marts 2011

sarahb

Kan du eller ham ikke tage ud, så du ikke skal gå og blive mere og mere irriteret og sur. Hvis min mand er sådan så ser jeg ham helt ude af døren så jeg i det mindste kan nyde dagen.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.