NY: Hvor mange år mellem børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor langtid er der mellem jeres børn? Og hvor langtid synes i der mindst skal være?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.925 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Benjamins'mor

Ja, hvor langtid er der mellem jeres børn?

Og hvor langtid synes i der mindst skal være?

I kan stemme flere gange.

Knus.. Christina, mor til Benjamin 03.01.11.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Lullaby

3-4 år. Så kan man nyde dem imens de er små

Anmeld

12. marts 2011

JustAnotherName

Der er 20 måneder imellem mine to piger. Og de har det så godt sammen!!

Anmeld

12. marts 2011

JustAnotherName

Hvad der er passende afhænger af den enkeltes families ressourcer!!!

Anmeld

13. marts 2011

wamse

Har stemt blank, for jeg synes egentligt ikke noget bestemt, for de kan altid få noget ud af hinanden, selvom der skulle være mange år imellem dem. 

Jeg kan se på mine børn, at de nyder hinanden rigtig meget, og der er 2½ år mellem 1 og 2, og så 10 år mellem 2 og 3. 

Tror ikke, at der er en aldersforskel, der er optimalt, for udbyttet af deres søskende forhold, er bare en anden, alt efter alder, køn, og personlighed.

Anmeld

13. marts 2011

Diana...

Her er der 23 måneder og jeg synes mindst der skal være 2 år mellem så jeg nået ikke inde for min egen mening 

Anmeld

13. marts 2011

XXSS

Der er præcis 18 måneder imellem mine piger PÅ DAGEN.

Fordelen ved det er, at de forhåbentlig får rigtig meget glæde af hinanden om bare et halvt år, når Freya begynder at gå.

Fordelen er også, at Olivia aldrig har fået "enebarnsfornemmelsen", så hun deler alt med Freya lige fra mor og far til legetøj - uden de store problemer. Der er ingen råb og skrig om dit og mit.

Fordelen er, at vi får overstået blebørnerne inden for en årrække på tre år.

Fordelen, de kommer til at følges ad en klasse under hinanden i folkeskolen og vil på den måde muligvis kunne hjælpe hinanden.

Jeg tror ikke som sådan, at jeg har nogle ulemper at diske op med, det skulle da bare være, at man skifter dobbelt så mange bleer, som når man kun har et spædbarn, men det overkommer man

Jeg synes, i hvert fald at mine piger og vi forældre klarer det til UG. Vi giver dem al vores kærlighed og mere til - så de er ikke forsømt i og med, at de er to der skal dele.

Anmeld

13. marts 2011

PernilleB

Jeg har stemt  mindst 5 år, da jeg ikk mener at børn kan forstå alvoren i et lille barn og ansvaret før end de er 5...

Anmeld

13. marts 2011

SaNiNa

Når Nicklas bliver storebror til september så vil han være 27 måneder og det passer os fint.

Vi var enige om at han ikke skulle nå at blive 3 år

Anmeld

13. marts 2011

Topp

har stemt 10 år - da skalaen ikke rakte længere *GG* der er 11½ år mellem mine 2 børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.