Åh nej, mit barn er stædig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Mi

Vi var i legeborgen idag, hvor Maja på 2 år og hendes storesøstre var med. Maja var ved at spise et stykke rugbrød og manglede lige en lille bid, en mundfuld. Så fik hendes søstre en is og det skulle Maja selvfølgelig også have. Hun skulle bare lige spise den sidste mundfuld rugbrød. DET VILLE HUN IKKE  Hun var vred, ikke hystrisk, men holdt fast på at hun ville have is og ikke rugbrød først. Jeg var lige så stædig. Til sidst valgte hun så at hun så kunne hun godt undvære is  HVAD!!!!!!!!

Hun valgte is fra pga en lille mundfuld rugbrød!!!!! Hvordan skal det ikke blive når hun bliver 13 år

Er jeres små poder også stædig? Åhhhhh....nogle gange ville jeg gerne have en lille medgørlig pige som bare flød med strømmen. Det ville gøre det nemmere for moderen

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Laulund87

Jeg har ikke lige nogen erfaring, men det lyder ikke lovende fremover

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

tror bestemt det er et sundhedstegn....

Anmeld

12. marts 2011

Mi

Ni-ko-li-ne skriver:

tror bestemt det er et sundhedstegn....

Ja sundt men SÅ bøvlet. De har også grinet i mødregruppe, for hun er bare ikke til at styre på en tønder land. Det er da dejligt at have en pige med drive, det var/er hendes storesøstre også. MEEEEEEN det er bare så hårdt for moderen

Anmeld

12. marts 2011

Mi

Laulund87 skriver:

Jeg har ikke lige nogen erfaring, men det lyder ikke lovende fremover

Nej vel. Puha jeg tror vi skal til at spare op til efterskole. Eller måske kostskole

www.stjerneleg.dk

Anmeld

12. marts 2011

Laulund87

MarianneSonne skriver:

Nej vel. Puha jeg tror vi skal til at spare op til efterskole. Eller måske kostskole

www.stjerneleg.dk

Måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.