Billeder - Pigerne mødte Anders og Katrine fra "Lille Nørd"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.899 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

JustAnotherName

I må også meget gerne dele ud af Jeres skønne billeder i denne tråd!

Idag har mine piger været til børne-fest i Skanderborg, hvor de mødte Anders og Katrine fra tv-programmet "Lille Nørd" -> Billeder derfra...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

anna-jonas

Katrine.............jeg spørger bare ligeud...............hvor har du gjort af din baby???? De er gudjødme lige store dine tøser.............HALLO!!!

Skønne billeder, af en skøn dag med idolerne. Anna elsker dem også, de to fjollehoveder.

Anmeld

12. marts 2011

Vingummien

Ej, det ser da super hyggeligt ud og hold da op hvor bliver de 2 altså store

Anmeld

13. marts 2011

sarahb

eiii hvor ser det ud til de bare har hygget sig helt enormt.. Hvor skønt.. Og ja som de andre siger, wooooow hvor er de bloevet store, og mega dejlige.

Anmeld

13. marts 2011

mama09

JustAnotherName skriver:

I må også meget gerne dele ud af Jeres skønne billeder i denne tråd!

Idag har mine piger været til børne-fest i Skanderborg, hvor de mødte Anders og Katrine fra tv-programmet "Lille Nørd" -> Billeder derfra...

giga gode billeder - smukke tøser

er selv giga lille nørd/rama sjang fan, så skide snyd!!

Anmeld

13. marts 2011

Vinker

Det ser ud til at ha været en rigtig hyggelig dag. Og hold da op nogle store piger. Det er måske også lidt tid siden jeg rigtig har kigget billeder herinde, men blev da lige lidt forbavset over at de er SÅ STORE lige pludselig. Iiih det går bare stærkt, hva!

Ej hvor sejt at de mødte Anders og Katrine. Herhjemme er vi alle 3 meget glade for at se lille nørd når det ruller over skærmen. De er super sjove :)

Smider også lige lidt billeder af min lille dreng der pludselig er 2½ om få dage!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.