hvordan blir jeg en glad mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ja og lige så mange lyver for sig selv og andre...kan ikek forstå det skal være sådan at man skal se ud som om det hele bare er så let...gu er det da ej...lad os bryde det tabu og indrømme at man har lyst til at skride fra det hele ind imellem..

ja for det sku ikke let, det er da psse hårdt at ha barn/børn. dem der siger andet lyver som du siger

kan ikke være mere enig med dig..

uhhhaa fik det allrede meget bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

ja for det sku ikke let, det er da psse hårdt at ha barn/børn. dem der siger andet lyver som du siger

kan ikke være mere enig med dig..

uhhhaa fik det allrede meget bedre

Det lyder bare godt...ellers skriver du bare til mig..så kan og skal jeg nok dokumentere med skrift og billedmateriale at det faktisk også her kan være øv og virkelig træls...

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det lyder bare godt...ellers skriver du bare til mig..så kan og skal jeg nok dokumentere med skrift og billedmateriale at det faktisk også her kan være øv og virkelig træls...

det skal jeg huske

og mange tak

Anmeld

12. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

det skal jeg huske

og mange tak

Ja, gør endelig det,....

Håber du finder noget energi igen...og det gode humør..

STORT kram...

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ja, gør endelig det,....

Håber du finder noget energi igen...og det gode humør..

STORT kram...

det håber jeg også, så tror jeg også jeg vil få en meget gladere datter ud af det

Anmeld

12. marts 2011

LR85

ved du hvad 'anonym', det er bare skide godt a du får sådan et emne op, for som de andre skriver, det er skide hårdt a være mor.

og jeg, som ellers kan gå rundt og tænke 'er det bare mig der synes det er virkelig hårdt, til tider hver dag'.

men jeg må huske på, også ud fra denne tråd, a det ikke kun er mig.

Jeg nyder som dig a være mor, men puuha. Det er en stor opgave der kræver øvelse på mange områder.

Godt du har brudt MIT tabu.

Når han pisser mig mest af, eller skriger allermest så har jeg et citat jeg prøvet a huske mig selv på, så jeg gør det mest hensigtsmæssige for mig og ham

'elsk dine barn mest, når de fortjener det mindst' -Det hjælper mig til a kramme ham når han er vågen og græder om natten, smider maden på gulvet eller hva han gør som får en op i det røde felt.

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

ved du hvad 'anonym', det er bare skide godt a du får sådan et emne op, for som de andre skriver, det er skide hårdt a være mor.

og jeg, som ellers kan gå rundt og tænke 'er det bare mig der synes det er virkelig hårdt, til tider hver dag'.

men jeg må huske på, også ud fra denne tråd, a det ikke kun er mig.

Jeg nyder som dig a være mor, men puuha. Det er en stor opgave der kræver øvelse på mange områder.

Godt du har brudt MIT tabu.

Når han pisser mig mest af, eller skriger allermest så har jeg et citat jeg prøvet a huske mig selv på, så jeg gør det mest hensigtsmæssige for mig og ham

'elsk dine barn mest, når de fortjener det mindst' -Det hjælper mig til a kramme ham når han er vågen og græder om natten, smider maden på gulvet eller hva han gør som får en op i det røde felt.

så burde jeg slet ikke ha "skammet" mig over det og slet ikke være ano.

jeg gad bare ikke blive rakket ned på af nogen osv, det orkede jeg slet ikke.

men skøn indlæg du kommer med, det varmere

Anmeld

13. marts 2011

Tkcuf

Vælg dine kampe bedre og lad være at skælde ud over småting.. Herhjemme lever vi lidt efter princippet Lev og lad leve. Det vil sige, har vores treårige datter en dårlig dag hvor hun vælter sit glas med mælk med vilje, får hun da bare et  og et 'din fjollerøv havde du lyst til at kaste med mælk?, kan du se at tører op skat'. Og vi bruger den også i værre ting. At jeg allerede inden jeg står ud af sengen om morgnen beslutter at intet vores børn gør vil få mig til at være sur, giver meget gladere børn der ikke har lyst til at lave ballede(ihvertfald ikke så meget) Og jeg er glad og har overskud til næsten alt.. Nu er vores børn så også kun 3 år, og den lille 4 mdr, så det er begrændset hvad de kan lave af ballade, ved ikk om du snakker om større børn- fornemmer lidt der er mere arbejde i store børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.