inspiration til madpakken i vuggestuen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. oktober 2008

Assi

Hej piger

Håber I nyder lørdagen - jeg er lige blevet færdig med at gøre hele huset rent og vaske tøj..en pause er tiltrængt! :)
Jeg synes, det er så svært at finde på nye ting at putte i madpakken til min pige på snart 14 mrd. Hvad giver I dem med? Mangler inspiration til både frokost og eftermiddagsmadpakken. Hun får en masse frugt i vuggestuen...

Kh Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

fam.4xc

Nu har vi ik selv mad med i vuggeren så det er kun Caroline der får mad med i BH...
Hun får ca 6 kvarte med og helst 2 med chokolade, en med leverpostej, en med pølse, og så er der gerne en med torskerogn eller fiskefrikadeller.
Derudover er der altid et stykke agurk, nogengange gulerods stave, sukkerærter, rosiner, frugtstang osv..
Og altid en sød serviet af en eller anden slags

Så har hun mad hun kan nuppe af dagen igennem...

Til frugt om eftermiddagen kan hun ha appelsin i både, banan, æble i både, vindruer, kiwi, knækbrød, riskiks eller en youhurt med.

Anmeld

19. oktober 2008

Assi

Tak for input Rart med lidt nye ideer..Jeg synes hurtig man køre fast i det samme men det gør jeg såmænd også i min egen madpakke.

Kh Astrid

Anmeld

19. oktober 2008

lonemus

Begge mine har madpakke med i vuggestuen, dog ikke frugt - alle forældre er med i en frugtordning, hvor vi hver især, ca. 2 gange om måneden skal have frugt og brød med til hele stuen.

De får begge to 4 kvarte med - 1 med leverpostej, 1 med kødpølse, 1 med den leende ko ost og den sidste kan enten være æg, frugtpålæg, kartoffel, tunsalat eller noget andet nyt, så de også smager noget anderledes.
Dertil har de hver dag en ostehaps med og lidt agurkstave, samt cherry tomater.
Har vi fået pandekager dagen før, får de som regel også sådan en med.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.