test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Barbamama

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

sarahb

hvad???
Det er så utydeligt. Men kan da læse mig til at Carla fik nupset en vingummi

Anmeld

12. marts 2011

Barbamama

hmmm havde fået et fin billedserie på min mail af Carla men jeg kan ikke lægge den ind...

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

michella80 skriver:

hmmm havde fået et fin billedserie på min mail af Carla men jeg kan ikke lægge den ind...

øvvvvvv.... Det gad jeg ellers godt at se.

Anmeld

12. marts 2011

Lilac

ahhhh, så giver det mening  blev også helt forvirret 

Anmeld

12. marts 2011

Barbamama

sarahb skriver:

øvvvvvv.... Det gad jeg ellers godt at se.

Ja jeg har prøvet på så mange forskellige måder nu, men jeg kan ikke. Jeg har fået den sendt som en pdf-fil.

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ja jeg har prøvet på så mange forskellige måder nu, men jeg kan ikke. Jeg har fået den sendt som en pdf-fil.

PAS.... kan du ikke gemme dem igen og så gemme dem som en jpg fil eller hva de hedder...

Anmeld

12. marts 2011

Barbamama

sarahb skriver:

PAS.... kan du ikke gemme dem igen og så gemme dem som en jpg fil eller hva de hedder...

Nej det virker ikke. Jeg kan ikke lægge dem herind fordi den vil åbne det i Adobe Reader. Det er både billeder og tekst i en, så den har brug for det program for at vise det. Ihh altså.... øv øv... Det er ellers sjovt for der er lavet sådan en billedserie af Carla der får sig sneget næsten ubemærket hen til en pose slik og så til sidst står hun med en vingummi i munden og skraldgriner fordi hun bliver opdaget. Og så er der lagt tekst ovenpå billederne.

Anmeld

12. marts 2011

Barbamama

Jeg kunne også gøre det besværlige: Udskrive den og scanne den.... He he

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

michella80 skriver:

Nej det virker ikke. Jeg kan ikke lægge dem herind fordi den vil åbne det i Adobe Reader. Det er både billeder og tekst i en, så den har brug for det program for at vise det. Ihh altså.... øv øv... Det er ellers sjovt for der er lavet sådan en billedserie af Carla der får sig sneget næsten ubemærket hen til en pose slik og så til sidst står hun med en vingummi i munden og skraldgriner fordi hun bliver opdaget. Og så er der lagt tekst ovenpå billederne.

EIII hvor sjovt... hihi... Så fedt hun ved det er sjovt hun er opdaget.. Det er da humor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.