Hjælp til You Tube

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Mi

Mine piger elsker at se og høre børnemusik på you tube. Men de fleste af de videoer den finder er med engelsk eller svensk tale. Kan man ikke søge på udelukkende danske videoer og hvordan gør man i så fald det?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

ekzunz

Klara havde et flip med Bøllebob og det fandt vi frem på Youtube. Så kommer den jo selv med en masse andre forslag ude i højre side, og uden min hjælp hørte hun pludselig en hel masse andet børnemusik. Det er jo én måde, og ellers kan man måske oprette nogle favoritlister?

Anmeld

12. marts 2011

Mi

Znuzke skriver:

Klara havde et flip med Bøllebob og det fandt vi frem på Youtube. Så kommer den jo selv med en masse andre forslag ude i højre side, og uden min hjælp hørte hun pludselig en hel masse andet børnemusik. Det er jo én måde, og ellers kan man måske oprette nogle favoritlister?

Vi sad nemlig også og så den med twinkle twinkle little star og så kom der en masse til højre. Men de var svenske og engelske selvom det stod på dansk For de store er det jo fint nok, for de vil jo gerne lærer engelsk, men Maja er jo først ved at lære dansk  Men må prøve bøllebob. Den kan da kun findes på dansk

Tak

www.stjerneleg.dk

Anmeld

12. marts 2011

LinLin

Hvis det er danske titler må de da komme på dansk - eller hvad??

Nogle gange kan man skrive "danish" bagefter... David elsker "Phineas og Ferb" - dem har jeg fundet en hel kanal med og det er netop de engelske titler med et danish bagefter

Anmeld

12. marts 2011

Mi

DAs mor skriver:

Hvis det er danske titler må de da komme på dansk - eller hvad??

Nogle gange kan man skrive "danish" bagefter... David elsker "Phineas og Ferb" - dem har jeg fundet en hel kanal med og det er netop de engelske titler med et danish bagefter

Det hjalp at skrive danish bagefter, så kom der noget

Tak for hjælpen

www.stjerneleg.dk

Anmeld

12. marts 2011

LinLin

MarianneSonne skriver:

Det hjalp at skrive danish bagefter, så kom der noget

Tak for hjælpen

www.stjerneleg.dk

Det var så lidt

Min søn elsker Thomas tog - han ser det både på engelsk, spansk og japansk

Anmeld

12. marts 2011

Mi

DAs mor skriver:

Det var så lidt

Min søn elsker Thomas tog - han ser det både på engelsk, spansk og japansk

De bliver jo helt vild internationale de børn  Bare de ikke kommer til at føle sig så meget som verdensborgere at de flytter for langt hjemmefra  Mine piger ser også en japansk tegnefilm med dansk tale. Men hvor de lærer nogle japanske udtryk. Vildt sjovt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.