hvad skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej alle

Har brug for et råd.

Jeg er gravid i uge 25 lige nu, men kan slet ikke glæde mig lige nu, da min veninde har mistet hendes baby i går.

Hun var i uge 14, men vandet gik og de kunne ikke gøre noget for at redde hendes lille barn.

Men jeg kan slet ikke finde ord for hvad jeg skal sige til hende, har selvfølgelig snakket med hende og sagt hvor ked af det jeg er.

Men hvad skal jeg gøre, det er jo ikke lige sådan at tage hende med ud og købe baby tøj osv.

Har nogen af jer prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej alle

Har brug for et råd.

Jeg er gravid i uge 25 lige nu, men kan slet ikke glæde mig lige nu, da min veninde har mistet hendes baby i går.

Hun var i uge 14, men vandet gik og de kunne ikke gøre noget for at redde hendes lille barn.

Men jeg kan slet ikke finde ord for hvad jeg skal sige til hende, har selvfølgelig snakket med hende og sagt hvor ked af det jeg er.

Men hvad skal jeg gøre, det er jo ikke lige sådan at tage hende med ud og købe baby tøj osv.

Har nogen af jer prøvet det samme?

Åh nej dog .. Jeg har ikke været i samme situation , men jeg vil foreslå du er normal overfor hende .. Sig hun kan sige hvis hun har brug for at snakke , for tror hurtigt det kan bli for hårdt og snakke om for hende .. :/ .. Og så vær der for hende .. Det er nok de eneste råd jeg har .. Det må være svært så sender lige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.