!!!!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

som tidliger nævnt havde jeg dels problemer med højre underliv. altså i livmoderen. Og smerterne sidder KUN i højre. Det hele begyndte i nat og har stået på siden. Jeg kan hverken gå, lille, eller sidde på wc før det gør sparkme ondt! jeg skal støtte mig op ad ting for at nå rundt i lejligheden! har hverken ondt i ryg eller andre steder. KUN højre side.. og jeg virker meget spændt i livmoderen.

jeg har så ringet til vagtlægen som så gerne ville ha jeg kom ind 7.50 i aften. jeg har ikke blødt eller har blærebetændelse. Tror i det alvorligt?? er meget ked og bange

19+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Mussi30

Blindtarmsbetændelse måske?

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Mussi30 skriver:

Blindtarmsbetændelse måske?

er man udsat for det under sin graviditet?

Anmeld

12. marts 2011

tazz

Anonym skriver:

Jeps.

Min mor fik fjernet sin blindtarm da hun var i 9. måned med min søster. Og jeg lå på svangregangen med en pige, som også havde fået fjernet sin - hun var i 7. måned.

Hvor langt er du henne? Jeg havde det som dig, og det var Annas tvilling, som havde sat sig på den forkerte side af livmoderen.

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

Jeps.

Min mor fik fjernet sin blindtarm da hun var i 9. måned med min søster. Og jeg lå på svangregangen med en pige, som også havde fået fjernet sin - hun var i 7. måned.

Hvor langt er du henne? Jeg havde det som dig, og det var Annas tvilling, som havde sat sig på den forkerte side af livmoderen.

av det gør mig virkelig ondt! hmm ej håber det virkelig ikke! håber bare det maven der vokser.. men skide underligt det hele sætter sig i højre side

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

Jeps.

jeg er 19+3

Anmeld

12. marts 2011

tazz

Anonym skriver:

jeg er 19+3

Så er det nok mere ligamenter eller blærebetændelse. Det er rædsomt at have så ondt, håber at de kan hjælpe dig

Anmeld

12. marts 2011

lucas<3

Anonym skriver:

min moster fik blintarmsbetindelse. under hendes graviditet det var tæt på hun midstede hendes datter.. men de redet dem begge..

men du får lige en

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

fik hørt prinsessens hjerte. Livmoderen var blød og det var gode tegn!
smerterne kom af at det hele vokser nu og det typisk kan give smerter
i den ene side. Åh er så rolig igen!

Anmeld

13. marts 2011

Levi&LilysMor

Det kan være blindtarmen, men det kan også være tarmen, har været elev oppe på viborg sygehus og kan huske jeg var med til op af blindtarm som det så slet ikke var alligevel... Men det skal de nok finde ud af, kan godt forstå du er nervøs over det, men prøv at slappe af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.