twinboys skriver:
Andre der har prøvet det???
Hun var vildt dygtig... Stod og håbede på at hun nåede mig og det gjorde hun... Hun vidste intet om mig... Da jeg satte mig ned sagde jeg at mit navn var Majbritt og min alder... Hun kunne så selvfølgelig se mine dejlige drenge for de var med...
Jeg er helt skudt og vil bare have mere...
Det var på en helsemesse og det kostede kun 100kr for ca. 5-10min. behandling...
Hun gav mig så meget...
Casper skal klart derop imorgen...
Hun tog også et kort kig i drengenes hænder og der ramte hun også plet...
Waaaauuuw siger jeg bare og nej det kunne ikke passe på andre end mig og hun kunne heller ikke bytte om på det hun sagde til drengene...
Majbritt
Sejt... Og en anelse spookiet, ville ikke selv turde at få læst i hånd - tænk nu hvis det viser noget skidt...
Min svigerinde fik en hestehvisker ud til hendes syge hest, hun prøved virkelig alt for at få ham bedre...
Hun ringed lige efter hun var kørt og var helt oprørt, for hun havde ikke fortalt hende om mig og hendes hest.
Fordi at det godt nok var hendes hest - men ham jeg havde gået mange ture med pga hans dårlige ben og fik ham kurret for mange ting han var bange for. Hver gang han skulle have dyrlæge eller på heste hospital mm. ringed hun efter mig. Mig han hvined af af glæde og kom styrtende, kunne gå med ham uden snor og han fuldte mig lige i numsen. Han var vel og mærke en dansk varmblod på 175, men var god som dagen lang. Havde jeg reddet ham varm for hende, var det første han gjorde - at prøve at smide hende af og ville slet ikke lystre..
Men hende heste visker 'snakked' så med ham og efter noget tid spurgte hun min svigerinde; han fortæller mig at han savner en nær ven - en han er tryg ved, en han plejer at kysse støvle med når h*n sidder i sadlen? Den person har han kun kendt i 3-4år, men h*n betyder meget for ham...
Min svigerinde var i chok, da hun ellers heller ikke rigtig tror på den slags...
Men hun var ikke i tvivl om at det var mig han spurgte efter. For var i hans liv i 4 år...